Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

April april din dumma sill

Publicerad 2007-04-01 14:13:55 i Det är fan sant,

Jag har inte fått till ett enda aprilskämt idag. Det kan bero på att jag jobbar på IKSU och jag vet inte hur populärt det skulle vara om jag lurade i kunderna något. "Höhöhö. Årets prishöjning trädde i kraft i morse så det kostar en triljard att köpa ett gummiband höhöhö." Min kollega hade visst lurat i någon att CMS travelpassen bara räcker i trettio minuter nuförtiden. Inte i trettio dagar. HAHAHA. Så jävla elak.

Jag brukar lura i min mamma att jag är med barn, men det är inte så jävla roligt längre.  Jag är numera tillräckligt stadgad och gammal för att hon ska bli glad. Det var roligare när jag var 16 och mamma flippade ur. Jag får lura i henne att bröllopet är inställt. Då skulle hon nog flippa.

Förresten.  Jag undrar om jag inte ska börja luras på första maj istället. Maj, maj måne, jag kan lura dig till Skåne! Vad hände med den ramsan egentligen?

DN:s aprilskämt: EU reglerar semestrar. Eftersom det är så varmt i Europa kan folk lika gärna ha semester i september eller oktober, tycker EU. Därför ska EU se till så att färre människor får semester i juli. Sverige sa nej, men fick inte sin vilja igenom. I år kan man rädda sin semester om man går in på www.eurosemester.se (eller något sådant) och anmäler sig. Det är dock bara idag man kan göra det. Imorgon är det kört. Någon som gick på det? Inte jag!

Nu ska jag vara en duktig receptionist med Jess och Betty.

Kommentarer

Postat av: Bek

Publicerad 2007-04-01 19:33:41

Kan du inte säga till din mamma att Isak är med barn?

Usch, nu fick jag en helt bisarr tanke:
Om en kvinna får ett ägg från sin mamma implanterat och föder en son, blir barnet då kvinnans egen halvbror? Och om ägget befruktats av spermier från kvinnans äldre son, är barnets pappa i så fall dess halvbror eller dess morfar?

Postat av: Bek

Publicerad 2007-04-01 19:34:40

Och varför inte: november november november, du är lurad din dumma jävel.

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-04-01 19:39:24

Ja, det ska jag säga till mamma. ALLT DET DÄR och sedan januari, januari, januari vart har du vari' i hela ditt jävla dumliv? Du är så jävla lurad.

Postat av: Bek

Publicerad 2007-04-01 19:50:41

Mars, pucko.

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-04-01 21:43:49

HAHAHAHAHAHAHA!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela