Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Burvik

Publicerad 2007-04-20 16:46:15 i Bröllop/firanden,

Idag har jag, Isak, mamma och pappa varit till Burvik och tittat och det kommer att bli hur mysigt som helst med bröllopsfest därute. Kanske lite trångt i lokalen, men ingen fara, och vi har definitivt bestämt oss för att inte göra stället till något det inte är. Åh det kommer att bli så opretentiöst och mysigt och säkert nostalgiskt för många. Åh vad mysigt med stugor och havet och pallar och gungor och åååh åååh vilken trevlig bröllopsfestmiljö! Jag längtar så jag dör. Alla kan komma som de är och ha kul och fira the great love of Idha and Isak! Inget fjantigt göra-sig-till som jag hatar. Jippie!  

Vi gissar att Isaks mormor kommer att gå bananas när hon får se köket i rostfritt stål. Kanske får vi inte se henne på resten av kvällen!

Kommentarer

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2007-04-21 17:19:48

Det kommer att bli jättefint, det är jag stensäker på. Årets fest, garanterat!

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-04-21 20:03:56

Ja, jag hoppas det. Men alla måste bidra. Även sursläktingarna haha.

Postat av: Bek

Publicerad 2007-04-24 13:53:35

Som någon sa: en brödrost i rostfritt, verkar inte det lite kontraproduktivt?

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-04-24 20:46:45

HAHAHAHAHA!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela