Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Catering

Publicerad 2007-04-09 09:48:20 i Isak,

Isak: Jag fick ett mail från Food igår. Det är ägg i båda huvudrätterna som vi funderade på.
Jag: Men åh. Vad kan vi då ta?
Isak: Ja men typ vad som helst annars.
Jag: Okej. Vad skulle de ha för alltihop då?
Isak: 250 kronor per kuvert.
Jag: Inklusive servering, utkörning och porslinsuthyrning?!?!
Isak: Vänta, jag har ju mailet här.
Isak går iväg och kommer tillbaka.
Isak: Jag hade inget mail. De ringde ju kom jag på.
Jag: Ringde de? Men varför frågade du inte vilka rätter som var äggfria när du ändå pratade med dem?
Isak: Alltså. Jag måste ha drömt det här. Det här känns jävligt skissartat.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Jag tyckte att det lät väldigt billigt med 250 spänn per kuvert, särskilt som de rätter vi tittade på kostade mer per kuvert än 250 kronor och det var utan påslag av servering, utkörning och porslinsuthyrning.

Kommentarer

Postat av: Bek

Publicerad 2007-04-09 12:27:16

- Hej, har inte vi setts i Köpenhamn?
- Nej, jag har aldrig varit i Köpenhamn.
- Inte jag heller. Det måste ha varit två andra personer.

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-04-09 16:53:37

Nåt sånt, ja.

Postat av: Johanna

Publicerad 2007-04-09 22:03:54

Vem är Bek? Jag vill veta! =)

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-04-10 11:59:39

Bek är Isaks universitetslärare. Bek jobbar som lärare på lärarutbildningen men ska doktorera snart. Jag har aldrig träffat Anders Bek, men Isak säger att han är väldigt bra som lärare och väldigt hyvens som person. Hur han har hittat min blogg vet jag inte, men jag är jävligt nyfiken! Bek: Hur fan hittade du min blogg?

Postat av: Bek/Fantomen/Kaiser Zöse

Publicerad 2007-04-10 13:51:21

Du hittar inte Fantomen, Fantomen hittar dig.

Nä, men allvarligt Samboroboroboro, har du blivit alldeles förtidssenil? Det var ju DU som var inne på MIN blogg först, och bad om en ny "Lizztan"!
Och sedan luskade jag lite och på något sätt hittade jag din blogg. Busenkelt.

Eller så har jag stalkat dig och Isak i flera månader med kamera utanför köksfönstret. Jag minns inte riktigt. Allt blir så suddigt när jag just har dödat.
Oj, sa jag det där högt?
Muhahahaaa

Postat av: Bek

Publicerad 2007-04-10 13:52:00

Vem är Johanna? Alla vill veta! =)

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-04-10 16:55:44

Ja just ja, lizzztan! Fast där stod ju inte min bloggadress... för jag skrev bara mitt namn. Men bra luskat! Johanna är min ohängda lillasyster. Hon läser till sjuksköterska och bor fortfarande i Skellhell med sin sambo Fredrik som är rörmokare. Hon jobbar extra som vårdbiträde på Brogården och på fritiden umgås hon med folk och gör livet surt för alla hon inte känner.:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-04-10 18:48:02

Du är utmanad! LÄs på min blogg!

Postat av: SAM

Publicerad 2007-04-10 21:51:28

DEt var jag som skrev inlägget ovan. Blev nåt fel. Inte särskilt klyftigt... HAha.

Postat av: pubes

Publicerad 2009-09-15 21:19:37

haha vilken clean kommentar isak gjorde där! skissartat! xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela