Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Grillfest

Publicerad 2007-04-28 13:09:49 i Fest,

En mycket trevlig fest igår! Vi gick på Lottas efter grillfesten. Jag och J var kvar längst, som vanligt. Ikväll ska jag och Isak äntligen få se "Jag är min egen fru" med Björn Kjellman. Egentligen skulle vi se den 7/4 men då var den alltså uppskjuten. Alla tycktes informerade utom jag, Isak och ett par från Nordmaling. Där stod vi och såg dumma ut. Som fan.

Vad händer på vallevalborgs? Isak ska åka gummibåt på dagen och jag ska till naprapaten, men sedan?

HAHAHAHA!
- Vad gjorde du på valborgs?
- Mycket trevligt. Jag hängde hos naprapaten i en timme och sedan gick jag hem.

Kommentarer

Postat av: linlin

Publicerad 2007-04-28 19:03:20

Amen. Valborg är väl överskattad. Att stirra på en brasa och frysa sig blå är väl ingen höjdare. Dock blir högtiden liksom aktualiserad igen när barnen kommer. Femårigen tycker definitivt att en brasa är värd att kika på. Hoppas jag. Annars fryser jag mig blå helt utan anledning igen.

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-04-29 09:10:17

Hahaha! Ja, alltså jag funderar på att mycket snabbt titta på en brasa och sedan gå in någonstans och bli full. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela