Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Killar som grillar

Publicerad 2007-04-18 10:49:16 i Umgänge/citat,

Ja, och så jag då. Igår var det grillpremiär på Nydalahöjd med Isak, Linus, Aaro och Peck. Isak hade sagt till alla boyzen att jag skulle ansluta vid 16. Jag slutar alltid 17 på tisdagar så jag fattar inte hur Isak tänkte. När jag kom fram hade pojkarna huttrat i två timmar redan och de skulle få huttra i två timmar till. Det var faktiskt helt okej temperatur ändå. Man ville inte vara ute länge, men man ville vara ute. Vid 19 gick vi hem till mig och Isak och spelade Chrononauts. Jag, Linus och Aaro vann varsin gång, fast min gång räknas knappt för jag hade så jävla tur. 

Idag flexar jag ut en timme så jag börjar inte förrän 13. Det känns ganska skönt.

Hjoggan på fredag. Syrran, är ni där då?

Kommentarer

Postat av: syrran

Publicerad 2007-04-18 15:57:11

räkna med mig och fredde lo! nu är han ännu mer nervös över bröloppet då han inte får sitta breve mig, vi förlovar oss dan innan så vi får sitta med varann :P haha

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-04-18 18:16:09

HAHAHA men han sitter väl typ med Elin och Wille, det kommer ju att gå kung! Ska vi ändra i bordsplaceringen får ni fan förlova er tidigare än så! Plus att vi ändå kan sära på er eftersom ni har bott ihop så länge. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela