Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Marilyn Rosing-Smith

Publicerad 2007-04-06 12:33:21 i Kändisar,

Aftonhoran: "Ett sprucket bröst och ett lagat hjärta. Den senaste veckan har Linda Rosing opererat om och förstorat ett trasigt bröst, och återförenats med kärleken Fadde som friade med tusen röda rosor. Linda Rosing är Sveriges egen Anna Nicole Smith. I fyra år har hennes liv susat fram som skandaltät följetong. Men nu tar Linda time-out, och tar hand om sig själv: - Jag vill inte dö som Marilyn Monroe och Anna Nicole, säger hon."

Så Linda Rosing skulle
1) ha samma stjärnstatus som Smith och Monroe?
2) löpa lika stor risk att dö ung som Smith och Monroe?
3) vara lika snygg som Smith och Monroe? (Nu menar jag Smith som ung. Sedan blev hon ju ful som stryk.)

Jag skrattar ihjäl mig. Detta är ungefär lika roligt som när James Brown dog och Aftonhoran tyckte att Eric Gadd skulle uttala sig. ERIC JÄVLA GADD?!?! Visst fan måste de kunna få tag på någon som stod närmare James Brown både musikaliskt och privat än ERIC FUCKING GADD?!

Oh my Gadd säger jag bara.

Det är ungefär som att Aftonhoran skulle ha ringt mig när Simone de Beauvoir dog 1986.

Kommentarer

Postat av: Bek

Publicerad 2007-04-06 16:39:11

Jag tror att de kommer att ringa mig för en kommentar när gubben i tornet i "Fångarna på fortet" dör.

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-04-06 16:45:51

Fader Forah! Visst hette han nåt sånt? Den gamle gubben. Lever han ÄN? Hahaha

Postat av: Bek

Publicerad 2007-04-06 17:02:44

Jag tror det, för de har inte ringt än.

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-04-06 18:13:44

Good point!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela