Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Sundsvall

Publicerad 2007-04-08 23:58:20 i Allmänt,



Imorgon åker jag och min trolovade till Sundsvall med y-bussen. Förhoppningsvis slipper vi galna Hudikkärringar på bussen. Hemfärden från Sundsvall sist var ju en plåga. Vi hoppas också att bussen inte välter, för det vore tråkigt. Jag har förtjänat en bra bussresa! Hursomhelst ska det bli väldigt roligt att träffa Sofia och Anders!

Magen har betett sig som ett as idag. Alla läkare säger att det är bra att träna när man har IBS men idag fick jag ännu en gång jätteont i magen och kände mig väldigt uppblåst efter ett body balancepass. Förmodligen är jag så förbaskat förstoppad att tarmarna inte pallar trycket. Träningen sätter väl igång processen helt enkelt, men det är vansinnigt irriterande. Nåja, jag tänker fortsätta träna ändå. At the end of the day är det bra för magen med träning. Om ni undrar vad IBS är får ni googla. Annars brukar det ofta beskrivas som magmigrän.  

Imorgon flyttar Anne-Lo. Det suger fett.

Åter på torsdag kväll, kära bloggläsare!

Kommentarer

Postat av: cv writers

Publicerad 2011-12-15 14:59:11

If you think it should be amazing it will necessarily be so!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela