Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Unflushable

Publicerad 2007-04-13 14:54:06 i Musik/lyrik,

Jag och Anders har skrivit en ny text till Carolas "Invincible."

Unflushable.
One poop supreme.
Unbreakable.
One poop of dreams.
Two poops unite.
Insatiable.
This poop tonight.
Unflushable.

Vi skrev även en ny text till "Nynna en sång, tralla en trall..." som skulle kunna fungera som Sverigedemokraternas kampsång inför nästa val. Jag vet dock inte om jag vågar publicera den för den är JÄVLIGT hemsk och politiskt inkorrekt och någon (kanske samma person som trodde sig vara bjuden på bröllopet bara genom att ha klickat sig in på vår bröllopssida) skulle kunna tro att jag är fetrasse. Alltså får ni be om den om ni vill ha den och bedyra att ni inte tror att jag och Anders är främlingsfientliga oavsett vad texten innehåller. För vi är faktiskt bara aproliga. Hahaha. 

Nu ska jag ned på stan och köpa vin att fylla vårt nya vinställ med. Fast någon flaska tar jag med till trevlig middag med Samantha, Marcus och Anna.

Kommentarer

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2007-04-13 16:13:56

Kan du inte sjunga den för oss på söndag?

Postat av: Kajsa

Publicerad 2007-04-13 16:27:19

Har ni sett Couplings? Den serien är helt underbar. Första avsnittet heter Unflushable. :)

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-04-13 16:58:58

Jag sjunger den sååå gärna! :) Ja, Couplings är en hit, Kajsa.

Postat av: Petter

Publicerad 2007-04-13 18:25:20

Påminner mig om min variant på 'I Remember Love';

"I remember love so beautiful, now i know my ass is spankable".

Ju mindre man behöver ändra, desto bättre. Några få ord ändrar hela textens betydelse.

Postat av: Petter

Publicerad 2007-04-13 18:27:13

Påminner mig om min variant på 'I Remember Love';

"I remember love so beautiful, now I know my ass is spankable"

Ju mindre man behöver ändra, desto bättre. Några få ord ger hela texten en ny betydelse.

Postat av: Petter

Publicerad 2007-04-13 18:27:51

Påminner mig om min variant på 'I Remember Love';

"I remember love so beautiful, now I know my ass is spankable"

Ju mindre man behöver ändra, desto bättre. Några få ord ger hela texten en ny betydelse.

Postat av: Petter

Publicerad 2007-04-13 19:33:15

Påminner mig om min variant på 'I Remember Love';

"I remember love so beuatiful, now I know my ass is spankable"

Ju mindre man behöver ändra, desto bättre. Några få ord ger hela texten ny betydelse.

Postat av: Petter

Publicerad 2007-04-13 19:34:26

Hmmm... blogg.se funkar bra idag ser jag. Viktigt.

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-04-13 21:30:10

Hahaha. Jävligt bra. Sant det där om att ju färre ord desto bättre, och jag tycker att jag och Anders fick till den riktigt bra. Det är ju egentligen bara unflushable och poop som är tillagt. :)

Postat av: Bek

Publicerad 2007-04-13 21:40:11

Kolla senaste eller nästa avsnitt av "Scrubs" (inte vet jag vilket det är! jag... eh... LÅNAR av min kompis Internet) för låtar om "poop", säger jag bara.

Postat av: Bek

Publicerad 2007-04-13 21:42:31

Nu har du väl redan hunnit slänga bort hela feta lärarlönen på Vino Tinto men när du är redo för mer sofistikerade smaker:
Coteaux du Tricastin, 2003. Något av det mest prisvärda just nu, hävdar jag med bestämdhet och du instämmer.

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-04-14 00:23:29

Jag älskar vin. RÖTT vin. Vitt vin smakar piss. Really. Coteaux du Tricastin, hur mycket pening?

Postat av: Bek

Publicerad 2007-04-14 01:03:56

Inte en krona för mycket! 77 bagis. Röd dynamit på flaska.

Postat av: Kajsa

Publicerad 2007-04-14 18:55:06

Petter: eller "I remember Lars so beuatiful, now I know my ass is spankable"
För att ha med erat favorit namn :)

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-04-15 12:20:12

Yammi. 77 spänn är ju ett bra pris.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela