Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Working

Publicerad 2007-04-04 16:54:39 i Språk,

Nu är det bara två utvecklingssamtal kvar innan jag får gå hem och sedan är det bara en arbetsdag kvar innan det blir påsklov. Det känns skönemang. Vi åker till Sundsvall på måndag vilket ska bli väldigt trevligt.

Igår efter utvecklingssamtalen styrde jag kosan mot O'Leary's. Jag och några kollegor käkade och tittade på fotboll. Vi hejade på Bayer München.  Några riktiga förortskids bakom oss hejade på Milan. De skrek och vi skrek och de skrek och vi skrek. De brånkade som fan (http://bek.blogg.se) kan jag säga! Vi kom fram till att det är väldigt jobbigt att O'Leary's inte kan skriva ut individuella kvitton. Sedan åkte jag hem och fick veta att frysen hade stängts av. Ja. Av en agent. Jag vet inte om agenten var jag eller Isak. Om någon tror att jag menar agent som i 007 så menar jag inte det. Jag pratar grammatik. Köttsaften flödade  men vi lyckades rädda det mesta av frysvarorna. Eller. Isak lyckades rädda det mesta. Jag var salongsberusad och jättetrött.

Ni som fortfarande inte kan tänka annat än "AGENT?" är välkomna på en föreläsningslektion onsdag vecka 18 i sal 65 klockan 13.05. 

Ni andra kan ju kolla så att ni inte av misstag har stängt av frysen.

Kommentarer

Postat av: Bek

Publicerad 2007-04-04 17:09:08

När jag var sjutton hade jag och min bror nyårsfest hemma när mina föräldrar var bortresta. Nästa dag när de kom hem satt jag i köket och huttrade. Jag trodde det var bakfyllefrossa ända tills mina föräldrar upptäckte att någon av gästerna på väg hem hade tagit fel på knapp när han/hon skulle tända lyset i källaren. Istället hade ljushuvudet ifråga stängt av värmepannan.

Annars gillar jag ditt försök med "agent"-teasern. Lite som en fräck trailer för ett UR-program. :-D

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-04-04 18:28:48

HAHAHAHAHAHAHAHAHA. åh gud. Utbildningsradion. Så mycket bra men också så mycket SKIT!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela