Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Fru Karlsson

Publicerad 2007-08-19 23:06:43 i Bröllop/firanden,

Jag vet inte vad jag ska säga, men jag och min make har de finaste vännerna och släktingarna i världen. TACK ALLA! TACK!!! Det var tack vare er som vårt bröllop blev årets partaj, ta mig fan! Jag är oerhört lycklig och vill särskilt tacka syrran, brorsan, Fredde och Elin som jobbat oerhört hårt liksom våra föräldrar, Anne-Louise (världens vackraste tärna). Du ska veta, A-L, att jag grät i bilen hem idag över ditt tal. Du framställde verkligen mig och Isak som vi vill uppfattas och vara och du är sååå fantastisk! TACK! Sofia och Anders! Vilka toastmasters! Ni skötte uppdraget helt perfekt! Och talen var jättejättefina! Pappa är impad än...  Vi älskar er och vill gärna bo riktigt nära er i framtiden! (Ursäkta alla utropstecken, men en dag som denna behövs de.) Johanna, ditt tal var så varmt och kom verkligen från hjärtat. Tack! Karin, svärmor, höll ett tal som jag aldrig kommer att glömma. Nu har jag fått det i skrift också så att jag kan läsa det om och om igen. Jag är rörd in i hjärteroten. Herrejesus vilken fin svärmor jag har. Pappa, spontantalaren, skämtaren och diversesnubben, TACK! Du bidrog i allra högsta grad till stämningen. Linus, ringbärare och talare. Skötte uppgiften galant och talet var jättejättefint! Johan! Vi blir inspirerade av dig också. Och tack för fotografinsatsen! http://blogg.johannorstrom.se/ KÖREN! Kören var fantastisk, alla i kören sjöng så oerhört fint. Sara och Wille, solisterna, var flawless. Tack! Lennart, spontantal, ordvitsarnas mästare. Tack! Sara och Erik, jättejättefin sång. Vi var sååå rörda. Anders och Stig, the entertainers och Stig som sångledare, ni bidrog definitivt till att höja stämningen, som alltid. Kristina, L-O, Britta och Peter. Jag blev jätterörd av sången! Britta och Monica - perfekt avvägning vad gäller lekar. Tack så mycket och ni som inredde bröllopssviten, JÄTTEFINT! Jättejättefint! Gud. Jag kan hålla på forever. 

Telegrammen - tack alla som skickade telegram!
Presenterna - HELT SJUKT! Ni skulle ju inte... Barbro Binda och Svallet, ni fick varenda en att skratta ihjäl sig åt er present. Så fint! TACK! Jan och Gerd, Lennart och Eva, Nyléns, Ståhls, Lasse och Gun som kom från Årrenjarka, gjorde succé, och till och med gav oss ett extra bidrag till utgifterna, Ulla, Tony, Maggan, Alf, Emelie, Sanna som filmade, fotade och gav oss jättepersonliga och fina presenter! Mormor Gunnel, morfar Åke, farmor Yvonne (vi lovar att dricka mjölka också!), farfar Bertil. Det finns fan inte ord. Jag tror jag stannar här. För innan jag är färdig har jag räknat upp alla andra gäster också, men vi är så rörda och hade the time of our lives. Tack så mycket för att ni ville komma och förgylla vår dag. Nu börjar jag gråta igen. Jag höll mig hela dagen igår, men idag har jag gråtit flera gånger för att vi fick en sådan fin vigsel och en sådan fantastisk bröllopsfest. Vi har verkligen de bästa vännerna man kan ha. Varenda en som var där var på gott humör och peppade på fest. Vi kände oss hedrade. Och vi är väldigt glada att vara man och fru.

TACK! TACK! TACK! Jag älskar er, ni är kungarna! Vi lovar att peppa hårt när ni gifter er.

Puss!
/Fru Karlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela