Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Lika fascinerande varje gång

Publicerad 2007-08-20 21:46:52 i Umgänge/citat,

Den här gången är det worms...
Linus: Den kan fortfarande skjuta runt kanterna.
Isak: Men Aaro!
Linus: Det är svårt att göra så mycket i skada.
Nån: BABANG
Linus: Champions fick ingenting JOHO
Axel: Något psycho.
- Tryck på X, börja med repet.
- Okej. Om man ska hoppa och så väljer man dynamiten först.
- Nej, jetpacken.
- Ska vi hämnas, Isak?
- Det här blir jättesvårt.
- hahahaha HAHAHAHAHAHA ja, snyyggt! Jag fastnade där.
- Näe han klarade det!
- Nu kommer foster att dö. I sånt där läge skulle jag offra min egen mask för att skjuta skada på någon annan.
- Är jag gul?!?! (Axel, förvirrad)
- Jetpacka och så dynamit.
- Nu tar du jetpacken.
- Jetpacken.
- Och så x innan du flyger.
Tystnad.
- Oj.
- X
- Hoppa därifrån
- HÖHÖHÖ hoppsan! Fast Isak slog. Isak är hårt ansatt i inledningsfasen.
- Precis, vi står där.
- Och han fick överleva. Victory.
- Nej, han tar ett i skada!
- Röven. Jag som hade sånt läge däruppe!
- Dynamitad här allså.... (skräckscenario)
- Fy fan säger jag bara. DU DU DU DU.
- HAHAHA
- Isak har inte heller mycket. Höhöhö.
- Nä, två starkt skadade.
Tystnad
- Ouee
- Vad ska Fluffy göra nu då?
- Fy faaan
- Det finns ju alltid drömmen om bananbomben.
- Om repet!
Tystnad
- Hrrm
- Men roligt.
- Jag trodde den skulle fastna.
- Också lättdecimerade
Tystnad (SPÄNNANDE)
- Heeeheeee (Linus så klart)
- Eller så tittar du upp och...
- Jag får titta upp nästa gång, vad fan skulle jag ha gjort?
- Vet int.
- Är du blind (BLAJND) HAHAHA
- OJOJOJOJOJOJOJOJ (I KÖR!) Där borta har du ett bra bananbombläge. De flyger ju så jävulskt också, kan ställa till med hur mycket förödelse som helst.
- Zooma in. Så!
- Nej! Det tog bara en gubbe! Fan. De är ju så jävla roliga att skjuta med.
- Bananer, det är klart de är roliga att skjuta med. (Självklart Linus.)

JAG KAN FORTSÄTTA FÖR EVIGT. DE ÄR SKITSERIÖSA.

Kommentarer

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2007-08-21 07:06:39

Grabbar i grupp. Vad ska man säga?

Postat av: Bek

Publicerad 2007-08-21 07:49:54

Apropå grupp så finns det bra bevis för att helheten är mer än summan av delarna: gäng av 13-14-åriga tjejer. Var och en för sig = hallå, är det någon där? Men i grupp... Gaaaa! Som pirayor, eller raptors.

Postat av: Morrfan

Publicerad 2007-08-21 21:06:49

Ursäkta men är de helt normala?

Postat av: Axel

Publicerad 2007-08-22 00:06:25

Jag kan bara tala för mig själv. Och jag är inte normal.

Postat av: Sambo

Publicerad 2007-08-22 09:33:24

Definitivt inte normala!

Postat av: Barbro Binda

Publicerad 2007-08-22 11:21:21

Har du frivilligt, och på allvar, gift dig med en bananbombare? Har ni det ofta på detta viset hemma hos er?
Önskar svar på mina tidigare frågor!(Gå till förra inlägget!)
Solen skiner och jag har två semesterveckor kvar. Är bara lat. Kliar katter och pratar med Hjördis, kanariefågeln. Lagom arbetsamt.
Svallet hälsar! Han har pippilotter idag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela