Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Lizzzta snodd av Bek

Publicerad 2007-08-16 00:08:38 i Listor/utmaningar,

OM DU VAR TVUNGEN ATT BYTA FÖRNAMN, VILKET SKULLE DU VÄLJA?
Det är svårt, men eftersom jag alltid har velat heta något långt och unikt väljer jag Pippilotta.

OM DU VAR EN SUPERHJÄLTE, VAD SKULLE DU HETA OCH VILKA SUPERKRAFTER SKULLE DU HA?

Superläraren! Få alla elever motiverade. Eller varför inte Taktbruttan. Hon som alltid vet när det är lämpligt att säga någonting. Det kan jag verkligen inte.

VILKEN KLÄDSTIL HAR DU OFTAST?
Oftast har jag unglärarestilen. :)

VILKEN SORTS KLÄDER SKULLE DU ALDRIG BÄRA?
Svårt, men jag tror: "Jag-har-ingen-personlighet-så-jag-måste-klä-på-mig-en-kläder." Och ja. Många svartrockare får känna sig träffade. Obs: Inte alla.


VILKEN VAR DEN FÖRSTA SKIVA DU KÖPTE?
Dia Psalmas Gryningstid.

CIVILSTÅND?
Förlovad. Gift på lördag!

HÖHÖ. HAN SA "STÅND".
Det hade varit roligare om han hade sagt fjong.

VAD GJORDE DU IGÅR?
Jobbade, löste korsord, pratade i telefon.


EN FAVORITRÄTT? 
Vegetarisk lasagne. Mmmm.

NÅGOT DU BARA INTE ÄTER, NO WAY, THANK YOU VERY MUCH?
Potatisbullar. Jag har aldrig ätit äggiga potatisbullar, men de utan ägg smakar fan skit. Fast det är klart. Gillar man skit så. (Se filmen Zingo!)


HUR ÄR VÄDRET INUTI DIG JUST NU?
Tänk motsatsen till hur vädret är inom Orup så är du väldigt nära. :)

TRE EGENSKAPER DU ATTRAHERAS AV OCH SÄG NU FÖR FAN INTE PERSONLIGHETEN.
Humor, vältalighet, förvirring


HUR MÅR DU IDAG?
Trött, ont i huvudet, men annars mycket bra.


VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?

Rött vin, trocadero.


HÅRFÄRG?

Numera en mycket naturlig blond ton.


ÖGONFÄRG?

Brown


MUSIKINSTRUMENT DU KAN SPELA?
Piano och tvärflöjt.

VILKEN FILM SÅG DU SENAST?
Det minns jag inte. Så tragiskt. Fast jag kollade lite på en Bollywoodfilm ikväll som var sjuk. Nånting om glädje och tårar.


DIN HUVUDSAKLIGA SYSSELSÄTTNING?
Fransk-/svensk-/engelsklärare

ÄR DET VAD DU HELST VILL GÖRA? OM JA, VARFÖR? OM NEJ, VAD SKULLE DU VILJA GÖRA ISTÄLLET OCH VARFÖR GÖR DU DET INTE?
Jag skulle kanske ÄNNU hellre vilja ha en egen krönika. Jag gör inte det för att jag inte har rätt kontakter att få en ege krönika. :) Plus att jag då skulle tvingas flytta förmodligen (för jag vill inte vara krönikör i typ Norran.) Men jag älskar mitt jobb som lärare!

BÄSTA UTESTÄLLET I UMEÅ?
Jättesvårt. Men jag gillar Bishop's, Harry's och Pipes of Scotland. Jag gillar inte typ Rex, Invito där alla bara raggar på en.


VAD GÖR DU OFTA PÅ FRITIDEN?
Skriver. Hänger. Spelar spel. Dricker vin.


ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Nej.


TRE LÅTAR MAN BARA MÅSTE HÖRA INNAN MAN DÖR:
You could be mine - Guns N' Roses
Fångad av en stormvind - Carola Häggqvist
Mera mål - Markoolio
HAHAHAHAHAHAHA! :)

FAVORITDJUR OCH TRE EGENSKAPER DU TYCKER BESKRIVER DET (SVARA SNABBT!)
Katt
- Gosig
- Självständig
- Behöver inte rastas

YTTERLIGARE ETT DJUR OCH TRE EGENSKAPER DU TYCKER BESKRIVER DET (SVARA SNABBT!)
Finnspets
- Skällig jävel
- Måste rastas typ JÄMT
- Omysig
(Jaja, kanske för många ord, men skit i det)

OKEJ, DET FÖRSTA DJURET DU VALDE ÄR DET DU SJÄLV TYCKER DIG LIKNA IFRÅGA OM EGENSKAPER. DET ANDRA ÄR DET DJUR ANDRA TYCKER DU LIKNAR IFRÅGA OM EGENSKAPER. KUL VA?
Jag skrattar ihjäl mig! Jag är ingen kul typ.

FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS?
ÄKTENSKAP! :)

VILKET ÄR DITT FULTAL?
Orkar inte kolla upp vad det innebär.


HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
Med Isak i en tvåa.


VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?

Just nu läromedel.


DITT BÄSTA HUSHÅLLSREDSKAP?
Vattenkokaren. Då hinner man dricka te på morgonen.


FAVORITSPEL?

Cthulhu 500, måste spelas!

KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Nej! Men brorsan hade en klasskompis som kunde det. Han petade näsan med tungan. Han kallades därför Guldgrävaren.

KAN DU IMITERA NÅGON?
Ja, det kan jag definitivt, men jag avslöjar inte vilka in case they read this... Folk jag avskyr är det oftast.

ÄR DU ROMANTISK?
Ja, men inte töntig.

HUR HITTADE DU TILL DEN HÄR BLOGGEN?
Öh. Jag skapade den.

VAD SKA DU GÖRA NU?
Ge datorn till Isak!

Sov gott!

Kommentarer

Postat av: Bek

Publicerad 2007-08-16 00:24:31

Civilfjong är ett bra ord. Ungefär som civilkurage, fast med mera fjong. Liksom.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela