Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Vad hände med gryningstisse?

Publicerad 2007-08-28 09:51:54 i Isak,

Nu undrar ni säkert varför mina bröst plötsligt fick smeknamnen "Rolf" och "Roffen." Osexigt som fan. Jo. Jag ska tala om det för er. Jag och Isak löste korsord igår och förmodligen löste vi fel, för Rolf fem bokstäver blev "Tutta." (Om det finns någon Rolf Tutta får ni gärna upplysa oss om vem fan det är.) Efter en stund viskar Isak till mig: "Får jag känna på Rolf?"
- Hahahaha.
- Roffen då?

Jag DÖR!

Men självklart fick han känna, det är ju liksom en makes rättighet nästan.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-08-28 11:13:02

Kära korsordslösare! Tutta Rolf var en mycket känd norsk skådis/sångerska aktiv på 40-talet. Så ni löste alldeles rätt!
Angående sammanstrålning/drabbning med oss:
När? Nån gång i september.
Hur? Roligt som helst.
I vilket sammanhang? Hos oss.
Hur mycket sprit och cig? Obegränsat.
Svar nog?
Makes klämmande på tuttar är ingen rättighet. Det är en SKYLDIGHET! Åtminstone i den här åldern!

Postat av: Sambo

Publicerad 2007-08-28 13:12:30

VI TACKAR JA!! Men hur ska vi bestämma datum. Kan ni ta mitt nummer av Sofia och Anders, vill inte lämna ut det här...

Postat av: Axel

Publicerad 2007-08-28 16:08:02

"Att roffa åt sig" får ju en helt ny betydelse. Men att ni inte kände till Tutta Rolf är lite av ett mysterium.

Postat av: Bek

Publicerad 2007-08-28 17:00:57

Och sedan har vi ju "rofl", vilket verkar vara vad du gjorde efter rolf-incidenten.

Postat av: Sambo

Publicerad 2007-08-28 18:04:20

Det hade ändå varit ballare om Rolf Tutta hade funnits, än Tutta Rolf. Haha, jo, rofl är ungefär vad jag gjorde.

Postat av: Barbro Binda

Publicerad 2007-08-28 22:30:45

Vi fixar ert nummer och hör av oss om några dar. Under tiden kan ni begrunda dessa datum och se om nåt av dom passar. (Vi har föreslagit lördagar för fredagkvällar är man liksom döende i soffan redan halv åtta, och hur kul är DET!) Alltså: September 15,22,28.
Vi tänkte fixa lite käk. Är det nåt ni inte gillar eller inte tål, så meddela kökspersonalen. Är ni veg eller nåt sånt konstigt, vete fan om ni får komma!
Men öl, vin, sprit och cigg i obegränsad mängd kan man gå runt på ganska länge. Så det löser sig nog!
Väl mött kamrater!

Postat av: littlesis

Publicerad 2007-08-28 23:43:45

hahaha, alltså isak :)

Postat av: Fredde

Publicerad 2007-08-29 00:54:50

"I know what you're asking yourself and the answer is yes. I have a nick name for my penis. Its called the Octagon, but I also nick named my testes - my left one is James Westfall and my right one is Doctor Kenneth Noisewater."

Postat av: Emma

Publicerad 2007-08-29 08:34:28

Idha tänkte bara fråga har ni sett Harry Potter filmen ännu? Frågade Isak nångång om jag kunde se den med er ..jag kunde ju isåfall komma till Umeå och se den med er om ni inte har gjort det ...Kram!

Postat av: Sambo

Publicerad 2007-08-29 15:22:55

Fredde, I love you. Barbro: CALL US! Emma: Vi har inte sett Harry Potter, fast kanske har Isak gjort det. Dock är bio inte min bästa gren just nu, behöver nog några månader till innan jag pallar det. Men du får jättegärna komma och hälsa på hursomhelst!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela