Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Hyra film

Publicerad 2007-12-30 12:35:19 i Isak,

Idha och Isak ska hyra film:

Idha: Men den här då? (visar en tysk film som i handlingen liknar Ondskan.)
Isak: Nej, jag vill bara se zombiefilm.
Idha: Men den här då? (Björn Runges "Mun-mot-mun.")
Isak: Nej, jag vill bara se zombiefilm.
Idha: Men kanske den här då? (Svensk komedi, bra recensioner.)
Isak: Zombies zombies zombies!
Idha: Den här då? (Amerikanskt drama som fått en massa beröm.)
Isak: Zombiefilm! Zombiefilm!
Idha: Vi hyr ingen jävla film.
Isak: Nä, du är ju så tjurig och vägrar se zombiefilm!

Livet är fan tufft ibland.

Kommentarer

Postat av: Bek

Publicerad 2008-01-02 07:30:11

Jag förstår inte vad ni bråkade om egentligen.
Det fanns ju en zombiefilm!

Gott nytt år! :-D

Postat av: Linus

Publicerad 2008-01-03 11:46:31

Klart livet är tufft om man inte får se zombiefilm. Jag rekomenderar Planet Terror.

Postat av: Barbro Binda

Publicerad 2008-01-03 16:17:28

Ohyra på film=Zombie

Postat av: Nina

Publicerad 2008-01-06 16:14:52

Jag har en blogg. lalalala

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela