Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Jullov

Publicerad 2007-12-21 08:40:28 i Det är fan sant,

Jullov! Jullov! Mitt första på typ.... sju år! Mitt första betalda jullov typ evöööör! Ganska najs.

Igår var jag på personalfest. Mycket ambitiöst ordnat. Först rollspel framtill 21.30 och sedan rajraj all night long. Jag spelade baronessan Idha af Tio rosor. Mina karaktärsdrag: Förstående, ödmjuk och insiktsfull. Negativt karaktärsdrag: På fyllan pratade jag  bara om sina biceps, som jag kallade för "småägga." Hahahaha! Mycket roligt. Naturligtvis var det skotten som var mördaren. Vem hade trott något annat?

Idag åker vi till Skellhell. Nyårs firar vi i Sundsvall med Sofia och Anders. Något säger mig att det kommer att bli ganska lite bloggande framöver. We'll see.

God jul friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela