Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Mensmonster

Publicerad 2007-02-14 20:34:10 i Det är fan sant,

Det är inte kul med mens. På gymnasiet hittade H3 (min klass på humanistisk) på två historier kring vad som egentligen händer när man har mens.
- Att Arnold Schwartzenegger trycker upp en gaffel i varje äggstock.
- Att ett gäng indianer krigar i "dalen."
Av tes två kom även slanguttrycket "Los indígenas." (Indianerna på spanska.)

Jag har mens. Jag har mens. Jag har mens. Jag har så jävla ont och jag har mens. Jag vill bara säga följande till alla män: Hur skulle det kännas att ha ett blödande sår i de nedre regionerna? Och nej! Det beror inte på att Eva åt av äpplet. Allt är ändå ormens fel och ni hade ätit så jävla mycket fortare än Eva, glupska som ni är! 

:D

Kommentarer

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2007-02-15 00:38:34

Det är synd om dig. Mens är döden. Men avslag är dödendöden, so I win!

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-02-15 08:46:37

Har du det ÄN? Så jävla sjukt jävligt. Å andra sidan har jag pulpsmärta samtidigt och det är DÖDENDÖDENDÖDEN! Fy i helvete.

Postat av: Bek

Publicerad 2007-02-15 12:57:34

Det står faktiskt inte i Bibeln att det var ett äpple de åt. Det står bara kunskapens frukt. Linné var övertygad om att det i själva verket var en banan! Det vill jag också tro.
Kunskapens banan på gott och ont. Chiquita!

"Med nya Libress kan du göra allt du vill under mensen!"
Ja, utom att fungera civiliserat med resten av världen, alltså.

Postat av: Isak

Publicerad 2007-02-15 13:33:22

Jag undrar fortfarande vilken typ av smärta det rör sig om. Är det en svidsmärta, skarp och frisk och nästan lite skön, eller dov och unken som buller eller lock för öronen? Mensen alltså.

Postat av: Idha

Publicerad 2007-02-15 15:03:54

Dov och unken som buller i mage, rygg och ben varvat med kramper, dvs som en gaffel upp i äggstockarna.

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-02-15 15:04:39

Ja, alltså jag säger ju det: Libresse gör ingen skillnad förutom att man inte mensar på golvet och det är ju en petitess i det här sammanhanget!

Postat av: Kajsa

Publicerad 2007-02-15 15:45:12

Och så mår man illa...iaf jag. Jag har inte så fruktansvärt ont, men den dova smårtan gör oftast att jag mår illa. Det underliga däremot är att benen blir typ bortdomnade...

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-02-15 16:23:54

Håller med. Jag brukar spy. Det suger fett. Blir yr när jag ställer mig upp och sånt. Mer än vanligt alltså.

Postat av: Kajsa

Publicerad 2007-02-16 12:34:00

Tänkte faktiskt på pms....Har alla det? Jag har iaf aldrig känt nå ägglosnings/mens relaterade humörsvägningar. Är inte mer irriterad, arg, lessen. Är det ovanligt?

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-02-16 15:52:26

Jag har lättare till tårar när jag har mens och ägglossning. Absolut. Jag blir nog inte arg men gråter gör jag lättare.

Postat av: Kajsa

Publicerad 2007-02-16 16:48:14

Man har ju hört om hemska "pms-monster". Jag tänkte om det är en myt eller om endel faktiskt får sånna humörsvägningar?

Postat av: Kajsa

Publicerad 2007-02-16 16:49:51

Hahaha...Jag låter som en femåring som skriver in till kp eller nåt. hahaha

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-02-17 10:51:24

Hahaha! :P Jag tror att det finns pms-monster, but I'm not one of them :P Jag är en pms-grinare.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela