Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Nu jävlar!

Publicerad 2007-01-23 20:28:48 i Tänder,

Torsdag eller fredag får jag provisorerna (nu pratar jag tänder igen.) Till min födelsedag har jag nog the real stuff. Herregud. Jag måste förvarna elever imorgon. Det här är helt crazy. Särskilt:
"Fixa dig inte innan fotograferingen. Gör det till efter fotograferingen."

ÄR JAG MED I NÅN MAKE-OVER? Hahaha. Okej, jag förstår att det är bra om skillnaden förstärks av att jag är osminkad på före-kortet och sminkad på efter. Då tror tandläkarstudenterna att tänder gör större skillnad än vad de faktiskt gör. Nåja. Vad gör man inte när man får så mycket rabatt som jag?

Jag, en glad hora! :)

Kommentarer

Postat av: Beck (Bek)

Publicerad 2007-01-24 10:59:55

Varför inte ösa på ordentligt? Före-kortet: belyst ovanifrån. Stripigt hår, ursinnig acne, trasiga kläder, sittandes på en trottoar i Bangkok med en plåtburk i den framsträckta handen och en skylt med "Will work for food". Efter-kortet: Du sitter på en tron framför bugande undersåtar, och i knät har du Nobelpriset, en Oscar, en Guldbagge, en Emmy, en Tony och en Isak.

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-01-24 12:37:38

Det hade ju varit SVINKUL! Problemet är att jag åker dit direkt från jobbet så jag hinner inte trasha ned mig så där mycket (om jag inte trashar ned mig inför eleverna förstås men det känns ju oball!) Men jäkligt schysst idé annars.

;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela