Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Fjongbröllopskläder (potpurri)

Publicerad 2007-07-12 05:03:12 i Det är fan sant,

Jag blir så imponerad när jag ser en 90-årig gubbe med stånd.

Jag förstår inte vad jag har gjort som får så mycket kläder. Jag har fått massor av kläder av Colldén. Tack! Nu har jag även fått en klänning av syrran och en klänning av Ulla. Det är som att oavsett vad folk har för storlek så passar kläderna på mig när de inte kan/vill ha dem längre. Jag är liksom slit-och-släng-storleken, och det är riktigt bra! Man får fina kläder, ofta gratis. Eller mot en snusdosa. Ikväll fick jag ett par träningsbyxor av Maggan. Jag ska nog sluta shoppa helt.  

66 anmälda gäster till bröllopet. (Vi blir max 75, några har inte kunnat ge definitivt besked ännu.) Ni är så fina. Jag blir rörd på riktigt. Pappas kusin, Lasse, lämnar stugbyn och åker ned från Årrenjarka när det är högsäsong. Fint gjort! A-L och Tomas kommer från Stockholm och Stig från Gällivare. Det är fint.

Två timmar kvar på jobbet. Om två nätter är jag ledig i tio dagar. Sug på den, hörni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela