Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Hört på äldreboende

Publicerad 2007-07-07 02:24:59 i Umgänge/citat,

Dement tant 1: "Ja, jag är då så bakom flötet."
Hrrmf?! Öh. Ja. Faktiskt, lite.
Dement tant 2: "Brudgummen är borta. Brudgummen är borta. Jag ska ju gifta mig!"
VERKLIGEN?

Jag kom ikväll in till en för mig ny vårdtagare som sätter sig upp i sängen och utropar:
- Nu har jag vunnit högsta vinsten!
- Jaså?
- VILKEN PANGBRUD!
Hahahahahahahahahahahaha.

Det är sig likt här. Lite nytt folk, men man känner igen sig. Det är i alla fall ingen som har bett om att få sin tomahawk än, vilket var förra sommarens stora höjdpunkt.

Jag håller ställningarna!

Kommentarer

Postat av: Sambo...

Publicerad 2007-07-07 02:29:15

JAG BYTTE TEMPUS I INLÄGGET. Jag VET! JAG SKÄMS och AUTOKORRIGERAR GENAST, för då räknas det inte som ett fel enl. mina och Tams regler.

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2007-07-07 12:16:17

Ja, jag hann inte se det, så i min värld hände det aldrig.
Du är kul, älskling. Men sjuk.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela