Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Möhippa

Publicerad 2007-08-01 00:01:00 i Bröllop/firanden,

Ett stort tack till JOHANNA och till Anne-Louise, Elin, Emma, Kerstin, Monica, Nina A, Nina L, Sofia och Tamara som fixade världens bästa möhippa till mig. Jesus Christ alltså. Dansa Fångad av en stormvind i regn, stjäla matvaror, dela ut kondomer, partaja aaall night long. Vilken kväll! Naturligtvis: Tack för att jag fick spela in en Carolaskiva. Ringrost och förkylning i all ära, det var ändå roligt! TACK TACK TACK TACK! Vill någon se bilder?
http://megaemsing.pixbox.se

Fy fan vad kul jag hade. Ja, skivan kan man få köpa för en tjuga. Och ja. Jag säger fitta på ett ställe.

Kommentarer

Postat av: Barbro Binda

Publicerad 2007-08-02 10:34:45

Hej, det är fru Svallet som talar!
Alltså Barbro Binda. Vilket inte har ett dugg med menstruation att göra, utan anspelar på yrket som bokbindare. (Klimakteriekärringar har inte mens!)
Jag har inga skotthål nånstans, bara hål i cykeln (punka), i näsan och öronen (piersing)plus övriga naturliga kroppshål. Om det duger.
Ja, tack! Skicka Fittskivan! Det kan vara värt en tjuga!

Postat av: Sambo

Publicerad 2007-08-02 14:12:15

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Alltså jag DÖR! Jag skrattar så att jag GRÅTER! Vad svarar man på detta? Skivan kommer! Colldén får uppdraget. :)

Postat av: Emma

Publicerad 2007-08-02 15:18:39

Jag hade oxå väldigt trevligt, det var väldigt lyckad dag :) förutom att vädret var skit.
Hahahahahaha :)vem är Barbro Binda? :P

Postat av: Barbro Binda

Publicerad 2007-08-02 15:33:19

Bureå är lika stort som världen. Det är sant!
Mina morföräldrar bodde i Kallbadhuset där, och min moster "Ludrun" var den som kastbytte barnen på Sjukstugan på 50-talet. Hon var gift med Belaco, känd Bureprofil,frisör och flickfotograf.
Själv kokade jag en jävla massa mat på sommargården i Burvik en hel sommar. Så tänk på det när ni sitter och aväter bröllopsmiddan!

Postat av: Svallet aka Your personal cigarrette provider

Publicerad 2007-08-02 21:09:58

Den där Barbro Binda - känner jag henne??? På hennes inlägg verkar hon mycket normalare än i verkligheten!!! Vänta bara när hon kommer igång på riktigt! Watch out and beware, kids!

Postat av: Sambo

Publicerad 2007-08-03 17:22:14

När ska Svallet och Barbro Binda flytta in hos mig och Isak i Umeå? Jag väntar OTÅLIGT, för det känns verkligen som att vi äntligen har hittat våra soulmates. Emma: Jag har nog aldrig träffat Barbro Binda, men hennes man, the Svall, är coolast in the world, så I have faith.

Postat av: Barbro Binda

Publicerad 2007-08-03 22:07:44

Sakta i backarna fröken lilla! Här flyttas inte in hos nån! Vi står knappt ut med att bo med oss själva! (Fast vi har jävligt kul!)
Du kanske får träffa Barbro Binda nångång, om du sköter dina kort.(Betalkort)
Åsså PRATA SVENSKA så man förstår nåt! Jag kan inga språk. Bara svordomar.
Är ni från Ske-å båda två? Stackars er! ALLA Skélettbón ä långhákutt!!! Hur fult som helst! (Men ni har ju varandra!)

Postat av: Sambo

Publicerad 2007-08-04 09:33:24

HAHAHAHAHAHAHA! Jag dör. Du har nog lite rätt i det där med långhakorna, dock är pappa från Jokkmokk och jag fick hans "lillhaka" vilket jag även kallas här i Hjoggböle. "Lillhakan" alltså. Det känns skönt efter att ha läst ditt inlägg. Ja, vi är från Skell båda två. Så vi har det inte så jävla lätt. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela