Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Skorvkuk

Publicerad 2007-07-27 04:22:20 i Arg!,

Ibland undrar jag varför vissa människor vill fortsätta leva? Sura, bittra, tråkiga och hämmade idioter borde verkligen ta sig en funderare. Har de kul? Nej. Har någon annan kul tack vare dem? Nej!

Idag träffade jag och syrran på en bitter jävel som tagit på sig uppdraget att uppfostra människor yngre än han själv. Eftersom han var kring 50 bast hoppade han så klart genast på mig och min syster. Det hela utspelade sig på Furuvallen, bäst beskriven av P-O Enqvist, i Hjoggböle. Fotbollsplanen, alltså. Min svägerska skulle spela match. Jag och syrran ropade glatt: "Heja Elin! BRAA Elin. Kom igen Bureå!" som man gör när man sitter på läktaren på en fotbollsmatch. Till vänster om oss satt bittergubben, hejande på motståndarlaget, och surade. Bollen gick till hörna för Bureå, men domaren dömde inspark, varpå jag sa (jag skrek inte): "Det var ju hörna."
Bittergubben: Domaren dömer! Skrik inte!
Syrran: Du, vi lever i ett fritt land och vi får prata om domaren om vi vill.
Bittergubben (sämst i stan på att argumentera?): Ja, men det är klart.
Syrran: Du sa ju nyss att vi inte skulle skrika.
Bittergubben: Ja, men jag gillar inte det.
Syrran: Du, vi sitter på en fotbollsläktare, man kan sätta sig inne i skogen om man inte vill bli störd.
Bittergubben: Ja, men du skrek i örat på mig.
Syrran: Men då får du väl hålla för örat då. Det här är en läktare.
Bittergubben till sin lika fula kompis: Jag gillar inte det där sättet.
Syrran till mig: Hans avkomma måste vara jävligt tragisk.
Och ja, han hörde vad hon sa.

Tror han att han är lite bättre än andra för att han är äldre och man? Inte vet jag, men jag är helt övertygad om att han har skorv på snasen. Skorvkukbittergubbjävel! Han har bergis vårtor över hela kroppen.

Sedan kommenterade bittergubben domaren hela tiden, och vi var på vippen både jag och Johanna att säga: "Domaren dömer!" Jag tål inte sura människor, men det finns en än värre sort: Sura människor som kastar sten i glashus. Sedan muttrade skorvvårtkukbittergubben något om att jag och Johanna bara talade positivt om Bureås spel. Vi kommenterade aldrig när motståndarna spelade bra. Är han trög? Vi hejade på Bureå, varför ska vi sitta och rosa motståndarlaget? De får väl skaffa sig en egen klack, för i helvete!

Nä, jag måste helt enkelt skapa en dokusåpa för alla idioter jag har stött på i mitt liv. De ska samlas på en öde ö långt bort i ingenstans och där ska de få stanna för evigt. Amen!

Sammanfattningsvis kan vi alltså konstatera att skorvvårtjävelbitterkukgubben inte rengör sin penis särskilt ofta och att min syster är jävligt bra att ha när man träffar bittergubbar med dålig kukhygien.

Kommentarer

Postat av: sam

Publicerad 2007-07-27 11:14:33

haha vilken jävla idiot. men att hon vågar. jag blir alltid så rädd för att åka på däng av såna dårar.

Postat av: sambo

Publicerad 2007-07-27 13:22:08

Jag känner detsamma... men hon har ju tom spöat en snubbe på Balzac så hon är inte rädd :P

Postat av: Tomas

Publicerad 2007-07-28 00:12:32

Johanna är coolast in the world ju :D ...hur gick matchen då ..Bureå vann va :)

Postat av: johanna

Publicerad 2007-07-29 16:21:53

hahaha, jag är fan cool :)

Postat av: Fredde

Publicerad 2007-07-30 03:28:40

Jag skulle kunna tänka mig att han helt enkelt tyckte det var jobbigt att bli skriken i örat :)

Postat av: Sambo

Publicerad 2007-07-30 13:21:24

Poängen var ju att jag inte skrek och jag satt tre stolar ifrån... Jag tror att syrran hade rätt och att han försökte konstruera en anledning eftersom hans var så jävla dum.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela