Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

What a man, what a man, what a man!

Publicerad 2007-07-04 02:43:10 i Isak,

Min blivande make kom hem oljig idag. Full av stolthet vrålade han att nu jävlar var startmotorn bytt! Jag bara stirrade på honom. Min mysige man hade bytts ut av en testosteronstinn Tarzan. Han morrade och hade arbetarbrallor på sig.

Det var sant. Han hade bytt startmotor alldeles själv. Isak! Han har väl knappt sett en bil förut! Bilen fungerar nu. Man vrider på nyckeln och den startar. Jag är skitstolt över Isak. Jag hade aldrig vågat prova.

Det som sedan utspelade sig är mest roligt om man har sett Sunes jul alldeles för många gånger:

Jag och Isak gick mot bilen.
- Starta den du, älskling, sa Isak stolt. Du får köra idag.
Jag satte mig i bilen, stoppade in nyckeln och tänkte precis vrida om när Isak stoppade mig:
- App app! Starta med foten, älskling. Det håller den för nu.

Glöm inte bort att anmäla er till bröllopet. Den 10/7 närmar sig med stormsteg och vi vill ha cash. Hahaha

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2007-07-04 11:21:24

Hahahaha! :)
Jag lovar att betala snart för bröllopet.

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2007-07-04 11:58:59

Jag är imponerad av den gode Isak. Storartat!

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-07-04 16:07:26

Jag med!

Postat av: Bek

Publicerad 2007-07-05 12:10:15

Att byta en startmotor är lika imponerande som att byta njure på sig själv! Mycket imponerande! Själv känner jag mig vansinnigt händig för att jag vet hur man kollar lufttrycket. Och hur man vevar ner rutan.

Postat av: Sam

Publicerad 2007-07-05 15:26:57

Hej hej. Vad duktig han är. Tack för omtanken förresten :) Vi ska betala snart! Vad roligt det ska bli. Fast jag kommer nog grina mest. Hoppas det inte gör nåt. Förresten, det hade ringt ett 0910-nummer nån dag. Var det ni? Hälsa Isak. Kram

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-07-05 21:03:48

Jag vet, Isak är ett geni. JA! Samantha, man får gråta, och jag är jätteglad att ni vill komma. :) Vill ju ha alla vi gillar där.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela