Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Belöning

Publicerad 2007-06-25 19:18:37 i Det är fan sant,

Ikväll börjar jag jobba på Brogården. 21-07. Detta innebär att jag får dubbla löner nu i juni och i juli. I augusti bara från Brogården halva månaden trodde jag. Nu har Sävar anställt mig över sommaren så detta kan innebära att jag blir rik som ett troll, men jag är inte säker. Om jag hoppar av lycka? Nej, jag surar över att jag eventuellt hade kunnat vara ledig i sommar, för det hade jag banne mig varit värd. Jag har aldrig haft semester och latat mig på somrarna. Det ska man vara stolt över. Jag är inte den som tackar nej till jobb även om jobbet inte är roligast i världen, men detta måste ändå vara att överdriva. Jobba när man redan har lön! Jag är en idiot. Skjut mig, någon! Jag kommer att vara utbränd före 30.

Tips: Raskens sänds i repris på SVT. Ingen får missa det.
- Eda lilla?
- Ja, va e de Raskens?

Jag hoppas att Isak aldrig får kallbrand. Det vore mycket olyckligt. Han har nämligen världens sötaste tår.
Isak klippte faktiskt tånaglarna i trädgården igår. Det var äckligt.

Kommentarer

Postat av: majs igen!

Publicerad 2007-06-25 23:09:12

Kan tänka mig att isak har gulliga tår och att det växer små söta blonda lockiga fjun på dem!=)

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-06-26 06:19:33

Hahahahahahaha, TYP! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela