Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Godmother of a pig

Publicerad 2007-06-30 13:14:49 i Bröllop/firanden,

som Tammy brukar kalla mig.

Igår döptes Nike Ester Amaltea och jag blev gudmor. Som gudmor var man tydligen den som häller upp dopvattnet och den stora frågan var: Hur mycket ska jag hälla och hur fort? Jag blev seriöst jättenervös.
- Nu räcker det, sa prästen.
Pinsamt.

Annars hade jag grava problem med P-Å igår och det har inte riktigt släppt, men det är bara att se glad ut.

Festivalen ikväll. Blir det regn bangar alla. Då blir jag sur.

Kommentarer

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2007-06-30 13:45:34

Jag tror inte att någon märkte att du kände av jäveljävel.
Tack så mycket för att ni kom, och ett särskilt tack för det kompetenta vattenhällandet. Johannes Döparen hade inte kunnat gjort det bättre!

Postat av: Sambo

Publicerad 2007-06-30 13:53:41

Hahaha. :) Ja, jäveljävel var inte så farlig just då, däremot igår kväll.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela