Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Stängt

Publicerad 2007-06-18 20:12:10 i Det är fan sant,

Kollegan J föreslår en lunch innan möte. Bra idé, tycker jag. J föreslår Bredbar. Bra idé, tycker jag. När vi kommer fram till Bredbar har de stängt.
- Vilken rysare va? säger Janne när vi går därifrån.
- Va?
- Ja, men vilken rysare att Bredbar har stängt en måndag.

RYSARE? Möjligtvis kände jag mig snopen, men någon rysare kändes det inte som.

Senare stöter jag på en kompis ex. Det är alltid märkligt. Man brukade hänga och snacka länge på stan, men nu är det "Ha ett bra liv" eftersom ens kompis inte är tillsammans med människan längre. Det är alltid lika bisarrt. En i gänget, ingen i gänget.

Idag var sista arbetsdagen och undertecknad får både löneförhöjning och heltid till hösten. Det känns skönt.

Kommentarer

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2007-06-18 20:52:25

Det blir bara tydligare och tydligare att karln inte är svensklärare.

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-06-18 23:46:55

Haha näe. Men mycket duktig i matte. Till skillnad från sambo...

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2007-06-19 09:09:39

...och sambos gamla sambo, alltså JAG!

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-06-19 12:39:18

HAHAHA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela