Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Vårdande och ömt (smått och gott)

Publicerad 2007-06-27 02:50:50 i Det är fan sant,

Igår natt döpte jag om mina kollegor till Eva Af Skum, Margareta Af Föring och Annika Tele Von Sex. De heter egentligen något annat i efternamn. Brogården är kul och jag försöker hålla P-Å i schack, även om det inte alltid är lätt.

Imorgon ska vi välja Isses outfit for the wedding. Som smakråd tar vi med oss Kakan (mama även kallad.) Sedan ska vi ragga doppresent. Det är ju löning! LÖNING! Smakar finfint. Som garnerad frukt med sockerkaka. (Internt.)

Isak på Sofia och Anders bröllop till en av gästerna (hotfullt och aggressivt): "JASÅ! Du blev också bjuden, Ola!"
Det var inte Ola. Vi vet fortfarande inte vem det var.

Rolig lek: Stoppa ett geléhallon i käften och sug bort sockret. Stoppa sedan det ickesockrade geléhallonet i näsan. Se vem som ur näsan kan snärta iväg geléhallonet längst. Denna lek lektes på midsommarafton av de som närvarade i Årrenjarka (ej undertecknad). Mamma var enligt säkra källor (syrran) sjukt bra trots att hon tyckte att det var mest förnedrande av alla. Pappa sög.

Mindre rolig lek: Leta daggmaskar i regnet. Utan att räkna vem som hittade flest.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela