Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Beverly Hills

Publicerad 2007-03-21 22:41:57 i Tänder,

En av mina kollegor har lagt upp en av bilderna till tandmässan som skrivbordsunderlägg på en av datorerna i arbetsrummet. Ja, det är störande, men det kom något gott ur det igår. Några elever såg bilden, varpå min kollega lurade i dem att bilden var tagen när jag bodde i Hollywood och jobbade som skådespelerska.
- Har du inte berättat det? sa min kollega till mig.
- Berätta berätta! sa eleverna.
- Ja men hon hade ju en biroll i Beverly Hills som Maja from Sweden, sa min kollega.
- WOOOW! sa eleverna.
- Men hon kände så himla starkt att det var lärare hon ville bli så hon kom hem från Hollywood. Ni har verkligen fått en lärare med ett bra uttal.
- WOOOOW, NÄHÄ? ÄR DET SANT? sa eleverna som svalde allt med hull och hår.
- Alltså om ni är lite smarta nu kan ni nog genomskåda den där historien, sa jag.
Eleverna tänkte och tänkte och tänkte och tänkte.
- TÄNDERNA! Du hade inte tänderna då!

Jag dör!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2007-03-22 07:54:30

HAHAHAHA! Att folk går på vad som helst, tur att man inte är så lätt lurad själv :P

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2007-03-22 11:50:52

Hahahahahaha! Så jääääävla roligt!

Att kiddar är lite tröga var ju inget nytt, men så slöa i huvudet..? Jo, för det är klart att du var med i Bevvan som typ 11-åring. Jag antar att du fick hångla med Dylan också?

Fantastiskt. Detta gjorde min dag. Vi ses imorgon.

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-03-22 15:13:41

Hahaha ja, och med tanke på att det senare kom fram att de trodde att jag var 22 får jag inte alls det där att gå ihop, men det är väl bara att inse att de typ inte vet vad Bevvan är... WE'RE OLD!

Postat av: Kajsa

Publicerad 2007-03-22 16:37:40

Klart de inte vet vad Bevvan är. De var ju knappt födda då! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-03-23 18:21:18

Näe men TV3 repriserar ju, fast de tycker nog att det där är något JÄTTEGAMMALT och JÄTTEDÅLIGT! Dagens ungdomar förstår inte att uppskatta bra serier hahaha.

Postat av: Bek

Publicerad 2007-03-24 12:01:23

Jag var med i MASH.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela