Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Gudmor

Publicerad 2007-03-24 01:37:57 i Fest,

Jag är full, men trots att jag är full vet jag att Tea, guddottern, är det sötaste som finns. Trots att jag är klapp kanon stavar jag rätt. Trots att jag är rätt kan jag sjunga: The auld triangle went jingle jangle all along the banks of the royal canal. Hoppas att det blev rätt!

Livet börjar här och nu. Idag finns bara jag och du. Jag vill lämna det som var. Vågar du, vågar jag. Livet börjar här och nu. Det bästa i mitt liv är du. Jag vill leva här idag. Vågar du, vågar jag. HAHAHAHAHAHAHAHA. Jag är verkligen KLAPP KANON!

Livet börjar här och nu. Idag finns bara jag och du. Jag vill lämna det som var. Vågar du, vågar jaaaaag. Livet börjar här och nu. Det bästa i mitt liv är du. Jag vill leva här idag. Vågar du, vågar jag. Vågar du så vågar jag. Vågar du så vågar JAAAAAAAAG.

Kommentarer

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-03-24 09:49:53

Trots att jag är RÄTT? VA? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Jävlar så sär jag är.

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2007-03-24 12:57:13

Nä, jävlar så FULL du är!

Hahahaha! Men du var oerhört rolig ikväll.

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2007-03-24 12:57:37

KLAPP KANOOOOON!

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-03-24 13:24:44

KLAPP KANOOOOOOOOOON var ordet! Hahaha, ja fan vad jag gjorde bort mig. Öjöjöjöjöj...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela