Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Den glider in i mål igeeeeeen!

Publicerad 2007-05-10 12:50:33 i Sport,

Sverige besegrade Slovakien igår, vilket innebär att vi är i semifinal. Jag och den gode Linus såg matchen på slottet och drack några öl. Nu till saken: Semifinalen (som förmodligen kommer att spelas mot Canada) går av stapeln på lördag klockan 17. Som alla redan vet har vi schlagerfest på lördag. Festen skulle börja kring 19.00, men eftersom det är hockey bestämmer jag nu att festen börjar klockan 17 om man är hockeyintresserad. Är man inte hockeyintresserad får man komma efter matchen, för annars stör man. Vi kommer att se hockey, äta pizza och så smått pimpla bärs. Välkomna!

Nu ska jag rätta ikapp!

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2007-05-10 13:10:59

Wee jag är först =D Pussen o nussen

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2007-05-10 14:24:15

Hmmmm. Man får inte prata under hockey-semin men under schlagerfinalen!? Hur prioriterar du egentligen?

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-05-10 15:04:29

Man får INTE prata under schlagerfinalen heller, men de som är ointresserade av hockey är ju inte automatiskt ointresserade av schlager och jag förutsätter att alla som vill komma på en schlagerhelkväll uppskattar schlager på ett eller annat sätt och därför håller tyst. Dessutom har jag redan sagt till alla att man måste vara tyst. :)

Postat av: Emma

Publicerad 2007-05-10 15:40:29

Vad bra det låter att det ska vara tyst under schlagern på lördag då kanske vi vågar oss dit :P men vi kommer ju hur som helst under kvällen :)

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-05-10 16:26:43

Ja, så tyst det nu kan vara med MÅNGA gäster. För jag tror att vi blir ett gäng!

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2007-05-10 16:45:46

Ja, om jag ska vara rättvis så brukar dina schlagergäster vara bra på att förstå stundens allvar. Inte som *vissa* fester jag gästat...

Postat av: Kajsa

Publicerad 2007-05-10 18:57:02

Men altså...Den största charmen med Schlager är ju att man får sitta och komentera låtarna.

Postat av: Fredde

Publicerad 2007-05-10 22:35:07

Wihooo! Jag kommer vara full lagom till första låten med pizza och hockey och allt. Nu när det är semi är jag intresserad igen :) Jag tycker helt enkelt att det spelas för många turneringar för att jag ska bry mig. Men jag är ju intresserad egentligen...
Fotbollen däremot... MMmmmm... Inte helt otroligt att det blir EM på plats nästa sommar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela