Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Det är spännande med en ny lärare

Publicerad 2007-05-29 21:20:55 i Skola,

J kastade sönder nästan alla pilar idag när R visade storform. Nåja. De gick att sätta ihop så klart, men det var nästan så att jag blev rädd. Jag gillar att vinna, men J dör om han inte vinner.

Jag hade kvarsittningen idag. Eleverna i de klasser jag inte undervisar i var sjukt nyfikna på mig, så klart. Jag fick en miljard frågor. Jag svarade på några, man måste visa sin goda vilja ibland. Mest fascinerande var det att jag ska gifta mig. De frågade självklart om civilstatus.
- Vad heter han, vad heter han?
- Isak
- Är han snäll?
- Nä, han är en idiot.
- HAHAHAHA
- Det är klart att han är snäll.
- Hur länge har ni varit tillsammans?
- I sju år.
- Hur gammal är du?
- 26.
- Så ni har varit ihop sedan du var 19?
- Ja.
- Cooolt. Hur gammal är han?
- 24.
- Åh! Fett med cred att han är yngre. Är han typ född 83?
- Han är född 82 men fyller år sent på året.
- Fett med cred.

Isak är och unzar hos Aanus. Själv ska jag koka en kopp te.

Det mest missuppfattade jag har sagt idag:
- Fan! Jag tappade musen i golvet och kulan föll ut.
- Öh. Könsstympad? undrade kollegorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela