Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Det var inte alls en dyngtävling, Ola

Publicerad 2007-05-13 10:55:40 i Schlager,

Sverige och Ola Salo rasar. ESC är en dyngtävling, säger Ola. Vi kommer aldrig att kunna vinna det här, säger Aftonbladet. So? Och? Und? Jag tycker att the worrying kind är en bra låt, men det blev oerhört tydligt att vi antingen var för tidigt eller för sent ute. Det var inte glamrock som var grejen i år. Verkligen inte. Under snabbgenomgången av låtarna blev det tydligt att The Ark drunknade i startfältet och det berodde inte på att snurrplattan inte fungerade som den skulle. ESC var inte redo för vare sig The Ark eller panikångest. Europa ville inte ha beauty. De ville ha fulhet. Europa ville ha butch. Europa ville ha ballad.

18:e plats och kval nästa år. Carola funderar på att ställa upp 2008 och med tanke på hur grym hon är på att promota sig själv är det nog en bra idé.

Sverige förlorade hockeyn också. Det var ingen bra dag igår. Men festen var kul och jag blev klapp kanon. Vid 04.00 låg jag i soffan och skrek att jag var klapp kanon i typ 20 minuter. Sedan somnade jag. Så kul kan man ha!

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2007-05-13 11:39:53

Jag hörde att det blev "stad i ljus" igår, men frågan är: Blev det nån kalsongefterfest också? :p

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-05-13 14:50:15

Haha, ingen kalsongefterfest!

Postat av: Sam

Publicerad 2007-05-14 14:39:47

Ny utmaning...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela