Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Grabbarna grus, rallynördarna eller vad ni vill

Publicerad 2007-05-08 22:31:15 i Umgänge/citat,

The four n3rds, Peck, Aaro, Isak och Linus, kan inte sluta spela roborally. Jag tjuvlyssnar eftersom jag drog mig ur efter första partiet:

- Tråkigt för dig, för då skjuter jag igen.
- Ja men då skjuter jag tillbaka.
- Jag känner mig ganska tillfreds. Jag ska tuta iväg mot den bortre flaggan.
- Jag fick ju en dålig start, men nu kan jag glida.
- Men AARO! Du ska ju vara minst här.
- Ja men jag fick en sväng, vad fan ska jag göra?
- Jaha, nu kommer det något riktigt riktigt vasst.
- Jaja.
- Du kör framåt, Isak? Det var jävlisssch!!!
- Box illustration!
- Oooh.
- Men då kör vi!
- Då kör vi.
- KÖRA!
- BRAAAA!!
- FAN SÅ BRAAA!
- Hur ska det här sluta?, frågar de sig, soldaterna. (Aaro blir djup.)
- Varför stressar jag så mycket?
- HÖHÖHÖHÖ.
- HAHAHA.
- AAAH... blodvite och hela kittet. (Linus blir dramatisk.)
- Jag hann göra ett skada här. Vad händer nu? En fråga!
- Det är första gången de rörs nu.
- Börja på min start location, eller min save location?
- Helt seriöst! Det delas ut åtta kort på tre personer. Haha!
- HAHAHAHAHAHAHAHA
*Pangljud* *Peck sjunger lalalalalala*
- Vänta ska man power downa eller inte?
- Jag ska fan göra det.
- Jag powerdownar också. Eller ska jag det? Vänta. Nä. Det finns inget annat alternativ.
- Jag svänger höger och så höger och sedan vänster.
- Nu har jag ju raksträckan här.
- Där vill jag dyka upp! Du ska känna hotet från underjorden.

Jag önskar att någon fler var här och hörde. Det är ett skitroligt spel, men det är nästan roligare att lyssna på tugget än att spela.

Kommentarer

Postat av: lin

Publicerad 2007-05-09 00:27:42

Mannen spelar tennis på tv-spel med grannen. Jag och frun har varsin ammande bebis i famnen. En av fyraåringarna behöver hjälp på toaletten och vi ropar åt männen att de får assistera. Svar tillbaka:

"Nä, S servar så A kan inte passera tv:n!"

Det gäller att prioritera.

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-05-09 08:57:57

Ja, då var det det här med könsroller igen. :P Hahahaha. Riktigt roligt!

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2007-05-09 11:45:06

Nästa gång det ska spelas "God of War" här MÅSTE du komma och lyssna. Det grabbigaste tvspelet ever!

Postat av: Bek

Publicerad 2007-05-09 16:42:21

Saker man inte sa så ofta innan GTA släpptes:
"Jag lurpassade bakom ett hörn, sprängde min kompis bil med ett granatgevär och han sprang iväg skrikande och brinnande tills han ramlade i vattnet och drunknade. Men sedan körde han över mig med sin brandbil och sladdade så att mitt blod smetades ut över trottoaren. Det var strax innan vi åt konstiga piller, hamnade i Kill Frenzy och sköt ner polishelikoptrar med bazooka. Fan vad vi skrattade!"

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2007-05-10 10:06:05

Försökte få tag på er igår, men ni var inte hemma och nu såhär i efterhand kan man ju fråga sig varför jag inte provade mobilerna men eftertanke har aldrig varit min starka sida, så jag lämnar det och frågar istället: När kommer ni ikväll?

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-05-10 10:11:14

Det börjar 21.00 ser jag på tv.nu, så vi kommer vid 19-19.30. Logiskt? Nej. Men sådan är jag! Hahaha. Nu: English. Igår var jag på hockey och Isak på bio. Isak skulle hämta mig vid 20.45 men råkade fika sig bort med ryssar och kom 22.45. Mobilen avslagen. Jag trodde att han hade slutat med sådant där, men icke! :)

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2007-05-10 14:22:10

Ont krut fårgås inte så lätt.
Man kan inte lära gamla hundar sitta.
Ovanor är som sepen - svåra att bli av med.

(Det sista är mitt nyaste ordspråk. Vad sägs?)

Ja, kom vid sju, så hinner vi dra en hearts! Och du ska ju få din presang också.
Vi får sällis till schlagern förresten: Viv och Elisabeth (som jag inte tror ni träffat men som är snäll).

Och vi kan dricka ett glas vin! Det gör jag ibland, tack vare min fiiina bag-in-box som jag fått av två omtänksamma och roliga människor jag känner. Vad var det de hette nu igen...?

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2007-05-10 14:22:58

Men ÅÅÅÅH! "Förgås" ska det så klart stå. Jag hann rätta mig själv, så det räknas inte.

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-05-10 16:28:41

De heter Idha och Isak. Idak. :) HAHAHA. Fan, vi har typ inget vin. Eller? Öh.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela