Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Jag är ingen nörd

Publicerad 2007-05-31 10:11:58 i Skola,

Mail till IT-ansvarig:
- Hej, de stationära datorerna ska bytas ut så jag måste lägga över alla mina filer på min användare. Vad har jag för lösenord?
Svar:
- Hej du, ditt lösenord är blablablablabla
Mail från mig:
- Tack så mycket!

Lite senare
Mail till IT-ansvarig:
- Hej igen. Jag är en idiot. Var loggar jag in?

Jag har fortfarande inte fått svar.

Jag förstår om han tycker sig vara lite för bra för att svara på en sådan dum fråga!

Kommentarer

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2007-05-31 12:31:38

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-05-31 12:48:00

Jag tror att jag skrev att jag är ett geni i något inlägg för ett tag sedan. Hahaha. Där högg jag i sten!

Postat av: Bek

Publicerad 2007-06-01 11:17:46

Roligast var ändå när en kompis ringde Telia för att fråga när de tänkte fixa hennes bredband som inte fungerade. Tjejen i kundtjänsten undrade om min kompis inte kunde skriva ner uppgifterna om vad som krånglade - och maila det till dem...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela