Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Jag är sjukt effektiv

Publicerad 2007-05-24 23:10:08 i Skola,

Ja, det är jag. På fyra timmar med två kortare och en längre pause har jag hunnit
1) Skriva ihop en opposition på tre A4, enkelt radavstånd, 12 punkter. Då hade jag inte läst hela uppsatsen när jag kom till universitetet och den var på franska om konflikten i Algeriet. Inte mitt huvudämne direkt.
2) Gått igenom HELA uppsatsen och ändrat en stor del. Totalt har jag skrivit 14 nya sidor, enkelt radavstånd, 12 punkter,  och sedan ändrat en massa i övriga delar av uppsatsen. På franska. Jag skulle tippa att jag totalt har skrivit 18 nya sidor med ändringarna här och där.

Detta ger oss alltså 21 sidor på franska på fyra timmar med två kortare pauser och en längre. På samma tid fick Isak ihop fyra sidor på svenska. Isak tycker att jag är helt sjuk. Sjuk eller inte, imorgon är det jag som lägger in fotnoterna till en av texterna, gör en framsida och skriver kappan. Sedan är det klart. KLART klart KLART klart och jag är den duktigaste flickan i hela världen. 

Livet leker. Gå och häng dig Pär-Åke Tråk!

:)

Kommentarer

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2007-05-25 06:54:07

Dags för Pär-Åke att dra vidare till nya jaktmarker, för hos dig har han inget att hämta.
DU ÄR SÅ VANSINNIGT BRA!
Jag är både glad och stolt för din skull. Det är underbart att du alldeles snart är färdig, att du får lägga uppsatsen och all tillhörande ångest bakom dig.
HURRA HURRA HURRA för världens bästa vän och gudmor, ropar jag och grisen.

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-05-25 08:43:47

Oh JÄÄÄKLAR vilken hyllning! Hurra hurra tillbaka till världens bästa vän och guddotter, ropar jag och Pär-Åke. Fast han är inte här just nu, och det är jävligt skönt! :) Nu ska jag ha sista lektionen för veckan, sedan planering, sedan lägga in fotnoter, sedan HEM och PARTAJA. Yra yra yyyyra!

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2007-05-25 14:16:43

Hoppas ni får kulkulkul i helgen. Vi ska ut till mamma för födelsedagsfirande x2 + morsdagskalas. Min första mors dag! Sjuuuukt.

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-05-26 11:28:56

DET är sjukt! :)

Postat av: lillasyster

Publicerad 2007-05-27 12:33:10

Jävlar.. IMponerande!! :) Som syster blir man stolt, mycket stolt! hahaha

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-05-28 13:31:24

HAHAHAHAHAHAH, du är rolig, systeryster!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela