Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Kalsongefterfest

Publicerad 2007-05-01 13:22:41 i Fest,

Igår hade vi en bästfest. En gång per år brukar det vara så där bra stämning att man aldrig vill sluta partaja. Vi kände bara ungefär hälften av festdeltagarna. När de gick hem kände vi alla och alla var kungar. Att stämningen blev så fantastisk berodde främst på två saker:

1. Stad i ljus
Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Inget förenar människor som Tommy Körbergs Stad i ljus. Vi höll händer och skrålade för allt vad vi var värda. Stad i ljus borde bli ny nationalsång. Britta hade varit på centrum när vi sjöng den och sången (inte musiken) hördes ända dit. Det är fest.

2. Kalsongefterfest
Vid 02 ropade tre killar: "KALSONGEFTERFEST." Därefter tog de av sig byxorna. Plötsligt hade alla tagit av sig byxorna utom jag och Monica och vi kunde ju inte vara sämre så mellan 02 och 04.30 (då partyt var över) gick alla runt i trosor eller kalsonger. Alla blev faktiskt lite trevligare utan byxor.

Idag är jag bakis och hatar att jag inte har rättat något under den här ledigheten, men kanske hinner jag rätta lite innan vi ska till Britta och Peter på middag. Först måste jag dock städa.  


Kommentarer

Postat av: Monica

Publicerad 2007-05-03 18:48:35

Ja underbar fest! så kul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela