Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Kokaintunga

Publicerad 2007-05-23 12:23:48 i Det är fan sant,

Jag kom inte på någon bra rubrik. Jag är så glad att jag har ett jobb till hösten att jag vill kyssa hela världen. Det är mycket på jobbet nu. Snart ska betygen sättas och vi försöker pressa elever att ta itu med sina rester. Med blandat resultat.

Jag mår illa idag och har en förbannelsehuvudvärk, men jag är på gång, laddad och tänd. Som Tomas Ledin, inte som Linda Bengtzing. Fast inte som Tomas Ledin heller. Snarare som en blodhund. Det vill säga inte alls som Tomas Ledin.

I helgen är det yran. Jag kommer garanterat att springa på några av mina elever, vilket kan bli ett problem. Nåja, jag planerar inte att vara dyngrak. Klokt!

Nu ska jag chilla och hoppas att jag slutar må illa väldigt snart.

/Hypergirl

Kommentarer

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2007-05-23 17:29:43

Ska du kyssa hela världen med kokaintunga? I så fall passar jag nog. Har hört att man får en äcklig smak i munnen av det knarket.
Men hör av dig om du har hallontunga. Hallon är G-O-T-T.

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-05-23 18:04:06

I will call you! :)

Postat av: Bek

Publicerad 2007-05-23 23:32:32

Ja ska kyssa hela världen, lilla mamma
Å så snorta varje daaaag
Att de regnar å e grått de gör detsammaaa
Om man snortar e man ändå alltid glaaaaa

Postat av: Kajsa

Publicerad 2007-05-24 02:01:04

Hahahahaha! :)

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-05-24 08:51:15

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela