Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Lista snodd av Mr Bek

Publicerad 2007-05-19 10:40:02 i Listor/utmaningar,

stänger du av mobilen när du sover? Nej, det gör jag inte. Ibland tänker jag att jag ska göra det, men så blir jag paniskt rädd att något ska hända bara för att jag stänger av mobilen, så det blir aldrig av. Någon gång när jag har jobbat natt har jag gjort det.

vem såg dig senast naken? Isak.

hur såg du ut på högstadiet?
Jag är ganska lik mig. Vad säger det om mig? Tragiskt. Jag var smal men kurvig, blont långt hår, bruna ögon. Mycket fruit of the loom och mummelbyxor. Hahaha.

hur kommer du se ut om tjugo år? Som min mamma med bruna ögon.

hur var du på dagis? Hos dagmamman menar du? Jag var hemsk mot min kompis Hedvig. En gång när jag på väg till dagmamman från förskolan kissade på mig tvingade jag Hedvig att göra detsamma. En annan gång hade vi fått varsitt tuggummi. Jag tappade mitt. Då gav jag Hedvig ett val: "Antingen spottar du ut ditt tuggummi, eller så ger du det till mig." Hon spottade ut det. Jag var ett glatt men hemskt barn. Haha.

hur är du att ha som arbetskamrat?
En frisk fläkt. Jag gillar diskussion, men är väldigt självständig och tar ofta egna initiativ. Även som ny.

har du celluliter?
Nej, och det är jag väldigt glad för.

biter du på naglarna?
Jag gjorde tills jag fick de nya tänderna. Nu kan jag inte, och det är ju bra.

vad har du för skostorlek?
37.5, vilket så klart är ett problem.

har du något handikapp?
Pär-Åke. Men han är under behandling.

är du rädd för att få hängbröst? Ja, fy fan. Jag älskar mina tuttar! Men jag får leva med hängbröst den dagen de kommer.

tror du att gud är en man eller en kvinna?
Gud har inget kön.

svär du?
Som fan.

känner du någon kristdemokrat? Ja, det gör jag! Farmor och farfar. :)

är du trevlig mot jehovas vittnen? Nej. Jag blir galen. Jag knackar inte dörr för att övertyga folk om att mitt sätt att leva är det bästa. Jag tycker att det är oförskämt!

hur homo är du på en skala 1 - 10? Jag kan uppskatta en vacker kvinna på håll men har aldrig dragits till mitt eget kön så inte så mycket. En trea kanske? Men vem vet. Jag kanske kan attraheras av kvinnor också. Jag kanske bara inte har träffat rätt kvinna.

tror du på utomjordningar?
"Jordningar"? :) Jag vet inte. Nej. Eller jag vet inte. Jag tror att de kan finnas, men jag tror inte att jag kommer att få träffa någon.

om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut?
Spagetti och köttfärssås.

vad finns alltid i ditt skafferi?
Mjöl finns nog alltid.

vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Någonting äggbaserat, för då kan jag dö.

har du blivit arresterad?
Nej. Tack gud.

ljuger du? Det händer mig och det händer alla.

har du snattat?
Faktiskt inte. Förutom någon liten godis när jag har känt mig hungrig på ICA.

har du kysst en polis?
Nej.

är du rädd för securitasvakter?
Nej, jag har träffat ganska många i och med att jag extraknäcker inom servicebranschen, och de är för det mesta trevliga.

har du någonting att dölja?
Njae. Eller säkert något, men ingenting allvarligt.

vad har du på din nyckelknippa? Nycklar.

är du / har du varit gift? Nej. Men jag gifter mig den 18/8!

skulle gå upp klockan tre på natten en arbetsdag för att köra och hämta pojkvän/flickvän från krogen fast det går nattbussar? Absolut, och det har jag faktiskt gjort en gång också!

kan du laga cyklar?
Nej. Men Isak är grym på det.

kan du fixa med bilar?
Hahaha. Jag suger.

brukar du köra om?
Ja, fast jag gillar inte att göra det på vintern.

kan du baka bröd?
Nej. Men Isak är grym på det.

vet du hur man frostar av en frys
? Ja.

vilken tvserie skulle du helst leva i? Vänner, så klart. :)

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2007-05-19 12:31:18

Hej goskiten =D Vill gå o fika med dig någon dag. Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela