Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Skellhell

Publicerad 2007-05-06 12:50:26 i Det är fan sant,

Jag kom till Skellefteå i fredags för en intervju som jag inte tänker avhandla här av flera olika skäl. Igår vaknade jag med ont i halsen (som fan) och valde därför att stanna i Hjoggböle till idag. Jag har inte träffat en enda människa i helgen (förutom min familj), jag har inte druckit en droppe alkohol (jo, ett glas vin) och jag har inte gjort någonting ansträngande. Jag har rättat fem uppsatser, that's it. Ni anar inte hur utvilad jag är. Varför åker man inte till bushen en gång i månaden istället för en gång i halvåret? Det är ju det här ens kropp behöver.

Jag kommer att kicka ass på jobbet i veckan tack vare det här!

NHF 980 kommer hem idag. Hjulinställningen är fixad, två däck har bytts ut och förhoppningsvis blåser det inte in i bilen så att man får nackproblem. Jag åker om en timme. Ikväll blir det planering av fransklektion och rättning. C'est la vie.

Kommentarer

Postat av: lin

Publicerad 2007-05-06 13:09:16

Var du på den du nämnde tidigare, som även finns typ här?

Och har du i såfall dejt även här, nästa vecka?

:-)

Fy fan vad jag suger på kodspråk. Tur att riktes säkerhet inte hänger på mig.

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-05-06 16:57:28

Ja, jag har en sådan dejt, men...åh jag kan inte ta det här. BLÄ! Usch. Ja. Jag kan säga så här efter fredagsgrejen: BLÄ. Då har jag ändå sagt för mycket...

Postat av: linlin

Publicerad 2007-05-06 18:27:18

Om du känner för dig kan du maila mig via min blogg. Dels är jag nyfiken, men...ja jag vill inte heller säga så mycket i ett allmänt forum, men I know people... ;-)

(Och nu droppar jag kodspråket och tar mig an maffiatugget sitället...)

Postat av: Sambo...

Publicerad 2007-05-06 18:53:33

Hmm, hur maila via din blogg? Annars lämnade jag min mailadress...

Postat av: linlin

Publicerad 2007-05-06 21:43:48

*asg* Jag läser min egen blogg så sällan att jag inte vet vad som står där. Jag var säker på att jag hade lagt ut min mailadress. Tur att nån har huvet med sig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela