Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Sommartröttheten

Publicerad 2007-05-28 12:32:57 i Det är fan sant,

Ungarna vill bara ha sommarlov. Gnäll gnäll gnäll. Det värsta är att jag känner exakt likadant, vilket gör det svårt att inte förstå gnället, men jag står emot eftersom jag är ett sådant fullblodsproffs.

Nästa helg ska jag äta chips och se film, hela helgen. Ingen sprit för mig! Isak har smittat mig med sin dödenförkylning. Det är första dagen idag och jag mår inte så fasligt dåligt, men jag förväntar mig en försämring. Typiskt.

Snart kommer bröllopsinbjudningarna. Håll utkik. Vi ska försöka posta dem i veckan. Får du ingen är du inte bjuden. Detta kan faktiskt inte nog understrykas. Nu ska jag gå och se Shakespeare in love med ungarna.

Kommentarer

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2007-05-28 13:48:22

Jag räknar jävligt kallt med en inbjudan, måste jag säga.

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-05-28 14:12:55

Ja, och det gör du så klart helt rätt i! :)

Postat av: lillasyster

Publicerad 2007-05-29 11:01:52

jag räknar också med en inbjudan, annars blir det ingen möhippa!

Postat av: Samboronbon

Publicerad 2007-05-29 11:41:28

Inbjudan kommer! Fick du mitt mail?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela