Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Svärmor, när hon är som sämst (om ärtskidor)

Publicerad 2007-11-05 13:46:10 i Umgänge/citat,

- Men Idha tål ju inte ärtor, säger Isak.
Karin: Nä men ärtorna ligger ju inne i....
Sara: Skidan!
Isak: Jag tänkte skitan.
Jag: Jag tänkte slidan.
Sara: Jag tänkte faktiskt också slidan.
Erik: Jag tänkte skitan.
Jag: Karin, vad tänkte du?
Karin: Ja, alltså jag kom som inte på vad det hette, jag letade ordet, så när Sara sa skidan kom jag ju på att det var så det hette.

Oh no!

Kommentarer

Postat av: Barbro Binda

Publicerad 2007-11-05 15:55:15

Har du inte svårare svärmorsproblem än skidor och slidor så är det ingen fara. Det kunde ha varit värre! MIN svärmor hade rullströmmingsfrisyr och samlade på uttjänta engångständare. Det KUNDE faktiskt finnas ett "klick" kvar i dom!
Jag kommer att maila dig framöver ang. påtvingad fest hos er.

Postat av: Sambo

Publicerad 2007-11-05 17:52:38

DET LÅTER BRA!

Postat av: Svallet aka Your personal cigarrette provider

Publicerad 2007-11-05 18:16:25

Hustrun berättar stygga - och visserligen sanna - saker om min mamma. Själv kan jag berätta att hon använde mig som försöksdjur när hon ville kolla om maten hon hade i kylskåpet var tjänlig som människoföda! Ät du, Svallet, om du inte dör i dysenteri eller tarmvred kan jag bjuda någon annan också, typ! Fast Svallets plåtskodda mage knäcker man inte så lätt.

Postat av: Sambo

Publicerad 2007-11-05 20:41:18

Jisses, min svärmor är bäst i världen så jag klagar verkligen inte. Hon är bara lite... trög ibland hahaha. Som Isak! Smart men trög. :)

Postat av: Barbro Binda

Publicerad 2007-11-05 21:39:03

Du ANAR inte hur många anfrätta laxmackor jag har burit hem i handväskan! Middag hos svärmor= Största väskan följer med!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela