Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

FFF

Publicerad 2007-09-23 21:26:00 i Det är fan sant,

Nu har jag och mina kvinnliga kollegor i arbetslaget bildad Fina Fruars Förening. Jag lägger ut stadgar snart och jag har snott ASK-Mariannes tidigare epitet  - Morfemlakej! :) Hade grymt kul i fredags med just FFF och de firade fru Karlsson hårt med värsta franskinspirerade korgen, champagne, och goda äktenskapsråd. Jag blev så rörd att jag nästan fick en tår i ögat. Vilka kollegor jag har.

Igår chillade jag och Isak. Vi hade en nygiftadag med vin och ost och film. Och då och då Elias. Han är så gosig så han stör inte ens en parkväll - hahaha.

Nu är jag på slottet, det börjar bli en söndagstradition. Alla nördar utom jag. Jag vill vara ifred och spela betapet. För det är ju inte nördigt.

Imorgon: Jobb. Jag längtar typ. Jag är störd. I helgen åker vi till Skellefteå och hämtar BILEN med stort G, det vill säga GOLFEN! Rolling StonesGolfen! Jag dööör av åkglädje.

Kommentarer

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2007-09-27 12:57:07

Har ni möjligtvis snott ert namn från Fina Flickors Förening!?

Postat av: Sambo

Publicerad 2007-09-28 08:56:23

Den hade jag glömt. Men vi kopierade "Fina fjöknajs föjening" som de på mellanstadiet har, så det kommer faktiskt inte därifrån.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela