Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Utmanad av Äneth (Draken äv. kallad)

Publicerad 2007-09-30 10:12:06 i Listor/utmaningar,

Vilket ämne gillade du mest i skolan? Idrott, språk.
Nämn ett jobb som du aldrig skulle kunna tänka dig att ha: Inget som har med textil att göra.
Är du troende? I grund och botten, ja.
Vilken färg har din tandborste? Jag vet fan inte. Jag vet inte vilken som är min och vilken som är Isaks ibland....
Har du åkt ambulans nån gång? Ja
Har du fått massage nån gång? Ja
När klippte du dig senast? För typ tre veckor sedan.
Sötlakrits eller saltlakrits? Saltlakrits
Ser du dig själv som lång eller kort? Kort, 1.65
Vad har din mobiltelefon för märke? Nokia
McDonald´s eller Max? Frasses
Har du ett överkast på din säng? Jajamän, fult är det.
Har du brutit nåt ben nån gång? Jag har brutit fingret....
Använder du ett bokmärke eller gör du "hundöron" i böcker? Hundöron.
Hyrfilm eller biobesök? Hyrfilm!
Tycker du om ord? Ja
Minns du någon speciell person från din barndom? Ja, Gudrun Stoltz som vi (jag och Hedvig) sjöng för varje dag. Tills hon sa att vi bara sjöng för att få godis. Och det var sent. Sedan gick vi aldrig mer tillbaka.
Har du hår på ryggen? N
Äter du fiskbullar? Aldrig, bland ddet vidrigaste som finns i matväg
Beskriv din humor: Hmm, stundtals sjuk. Skrattar åt rätt mycket. Kiss o bajshumor
Använder du morgonrock? Japp! Skulle vilja ha en rosa, den jag har nu är blå
Sist du dammsög, dammsög du bakom soffan då? näe, men under så ja det blev nog nästan bakom
Nämn en sexställning du gillar: Alla
Har du ordning eller oordning i dina byrålådor? Ordning just nu
När blir man vuxen, enligt dig? När man klarar av att ta hand om sig själv, kan ta ansvar för sig själv, och andra
Använder du balsam efter schamponeringen? Ja, eller inpackning
Nämn en skiva ur din skivsamling: Placebo, "Whitout you I'm nothing"
Vad gjorde du i går kväll? Sam var här på besök. Tittade på tv
Yngre eller äldre män? Lagom el jämnårig
Använder du accessoarer? Ja, ibland.
Har du varit riktigt, riktigt megafull någon gång? Jaaaaaa...för många gånger
Vill du skaffa barn? Ja!
Hund eller katt? Hund, inge jävla katt
Har du några syskon? Ja, en 5 år äldre bror
Var är dina föräldrar ifrån? Båda är från Fränsta, 8 mil väst om Sundsvall. De träffades utanför Konsum, haha
Har du hånglat med någon av samma kön? Nej
Vilken kanal tycker du bäst om? 3:an
Brukar du handla på second hand? Näe, el jo loppis. Men inte kläder
Har du en tatuering någonstans? Nej, men ibland vill jag ha
Jeans eller shorts? Jeans
Var fikar du helst? med Sam, var som helst!
Vilken butik hittar du alltid någonting i? H&M
Vinter eller sommar? Vinter
Vem står dig närmast? Samantha, Maria, Lisa
Vilket klädesplagg är ditt bästa köp? Min vinterjacka, svart Peak
Till vilket land skulle du vilja åka? US and A, Sydafrika, Nya Zeeland etc.
Var bor du om 10 år? ingen aning, Norrland el möjligtvis Sthlm
Världens bästa uppfinning? Internet
Mammagris eller pappas lilla flicka? Pappas flicka, men lite mammagris oxå
Hur svarar du i telefonen? Hallå, hej, eller Hej det är Anna om jag inte känner igen numret
Har du någon dålig ovana? Snusar för mkt, stressar för mycket
Skulle du kunna byta liv med någon, och i så fall med vem? Svår fråga. Sus
Är du duktig i skolan? Jao, ambitiös
Kommer du ihåg första kyssen med din älskade? ja det gör jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela