Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Back@work

Publicerad 2008-04-01 17:43:49 i Det är fan sant,

Det känns så jävla bra att få jobba igen. Gud vad jag älskar mitt jobb och nu när jag är hyfsat pigg slipper ju all fritid gå åt till att sova också. Jiho! Kul att träffa både elever och kollegor. Mindre kul att läsa igenom och besvara 74 mail som jag hade fått på nio arbetsdagar. Hahaha. Jag gillar att skriva mail, men det kan bli för mycket av det goda.

Rättningshögen är gigantisk. Jag ska ta itu med berget imorgon kväll när Isak är hos Assar. Får fem kompdagar för NP-rättning i svenska/engelska i fyra klasser. Det täcker inte den tid det faktiskt tar att rätta dem, men eftersom jag redan offrat en del helger på att rätta svenskan tror jag att jag kommer att kunna vara ledig på någon av kompdagarna. Skönt!

Ny craving: Jordgubbskräm och mjölk. Ekströms extra prima. Mmmmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela