Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Död åt Jysk stormarknad

Publicerad 2008-04-22 13:20:16 i Arg!,

Jag börjar bli aggressiv på riktigt. Vi beställde en dubbelsäng på Jysk för tre och en halv vecka sedan. Jag är gravid i 7:e månaden. Vi sover i en sjukt gammal och oskön 120centimetare, utan bäddmadrass. Jag är less på att ha det trångt. Jag är för fan gravid. Jag har problem med fogarna, jag sover dåligt och är sjukskriven och inte fan kommer det nån jävla dubbelsäng med bäddmadrass från Jysk fucking jävla stormarknad!

Vi beställde sängen för tre och en halv vecka sedan, som sagt, och Jysk sa då att det skulle ta två och en halv vecka innan de kunde leverera den. Det är alltså en vecka sedan den skulle levereras. I torsdags ringde vi och frågade när fan vi skulle få sängen.
- När som helst. Fredag, måndag eller senast tisdag.

Det är tisdag idag. Tisdag är alltså SENAST enligt Jysk stormarknad. Ingen har ringt eller sms:at från Jysk. Klockan är 13.12 och jag vill ha min säng nu. NU! Jag vill ha min säng NU. Jag står inte ut längre. Jag har för fan sovit på 60 centimeter i snart åtta år nu. När jag är gravid förtjänar jag ta mig fan några centimeter extra.

Död åt Jysk stormarknad. Död åt deras jävla jingel också. Du skall icke bära falsk vittnesbörd, Jyskjäääävel!

Dessutom rimmar Jysk på tysk och det är aldrig positivt.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-04-22 17:15:19

Jag sa ju det! Jysk är SÄMST! De lovade ju att leverera min soffa också innan jul (år 2005). Den har inte kommit än! Så den är visst 2 och ett halvt år försenad!! HATA JYSK!

Postat av: Barbro Binda

Publicerad 2008-04-22 18:56:18

Hahahahahaha!!! Ja, förlåt att jag skratta men du skriver så jävvla roligt! Jag fattar att du blir tokig, gravid å allt. Fast tänk såhär, om ni hade haft en större säng förut så kanske ni inte hade blivit gravida och vad skulle ni då ha haft en större säng till NU! ...eeh?

Postat av: Idha Karlsson

Publicerad 2008-04-22 23:25:00

Hahahaha! Ja men jag blir galen. Sängjäveln kom inte idag. Satans satans satans satan! Om den inte kommer imorgon dödar jag någon. Mest troligt någon på Jysk...

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2008-04-24 07:06:18

Åh guuuud! Våra sängar, från Jysk, blev också sena när jag var preggers. Men jag vrålade åt dem i telefon och då fick vi frakten gratis och något taffligt presentkort på typ 200 spänn. Det blev soffkuddar av det. Så vråla åt dem du med.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela