Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Heltid is too much

Publicerad 2008-04-07 14:34:55 i Det är fan sant,

Nä. Det gick inte, det här. Så jag är sjukskriven i två veckor på heltid och därefter i två veckor på halvtid. Jag vill jobba, men jag pallar inte att gråta och sova hela min fritid för att orka jobba min mardrömsheltid. Isak sa att han inte skulle orka jobba som jag har gjort i ens två veckor NON-gravid. Jag har fan ändå hållit sedan i mitten på augusti. Det går inte längre. Jag har en bääääbis i magen. Sävar skola rasar inte utan mig, men det känns så.

- Du är oersättlig, men vi får lösa det här, sa rektorn.
Det känns både bra och dåligt att folk tycker att jag är duktig i ett sådant här läge. Kanske kan jag avsluta på heltid i alla fall? Skulle kännas sjukt bra.

Kommentarer

Postat av: KANDI

Publicerad 2008-04-07 14:47:17

kan du gissa kändisen i min blogg? :)

Postat av: Barbro Binda

Publicerad 2008-04-07 15:52:32

Idha, var inte så jävla DUKTIG! Du måste vara rädd om dig! Fan ta dig om du inte sköter dig nu!
Pussar överallt och på er alla tre!

Postat av: Idha Karlsson

Publicerad 2008-04-07 16:43:29

Tack Barbro Binda. Jag är en flännunge, känns så jävla trist att ligga här och bara pilla navel, men vad gör man?! Jag vet. Jag är fan duktigjäveljävel!

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2008-04-09 13:04:55

Bäbisen och bäbisfodralet (mamman) går ALLTID först. Ungarna i Sävar får klara sig utan läs- och skrivkunnighet. Det gör man i andra länder och det går hur bra som helst.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela