Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Med en enkel tulipan

Publicerad 2008-04-11 02:09:08 i Polly,

Det är mycket att uppmärksamma nu:

I onsdags (080409) hade jag haft körkort i nio år.
Igår (080410) började jag räknas som höggravid (vilket känns sjukt coolt, by the way!)
Idag (080411) är det prick tre månader kvar till Grynets ankomst. Det innebär även att jag går in i sjunde månaden dagen till ära.

Jag börjar inse att det ska komma ut en unge och vem fan ska ta hand om den? Ja, jag och Isak, men hur? Helt ärligt tror jag inte att jag kommer att förstå förrän jag ser ungen och kanske inte ens då. För det här är verkligen hur stort som helst. Plötsligt blev livet typ 1000 gånger häftigare, och när Grynet är här lär det ju inte bli mindre häftigt.

Tamara - jag är ditt största fan. You rock!

Imorgon ska jag fika med min kollega och magkompis, Runa. Vårt mål är att vara tjockast på Rob's (men naturligtvis även snyggast.) William (brorsan) kommer imorgon kväll och då ska vi spela världens roligaste spel. Det är sant. Tyvärr är vi redan fullt manskap så ni får inte vara med. 

Sjukskriven är tråkigt, men jag behöver det. Sover hur mycket som helst och är bitvis yr. Fick dessutom smärtsamma förvärkar igår, vilket tyder på överbelastning. Alltså: Det var rätt med sjukskrivning. Ibland är det ett nödvändigt ont.  

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-04-11 12:49:15

Ja. Tamara rockar verkligen! Jag satt bara och gapade.. gud va bra hon är och smart! Jag är helimpad och stolt över att känna henne! :)

Postat av: Idha Karlsson

Publicerad 2008-04-11 13:16:59

Haha, ja men eller hur! Hon var ju bäst av alla! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela