Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Jörgen (?) Persson

Publicerad 2008-08-22 17:07:52 i Sport,

Jörgen Persson är det nya svart. Som Staffan Lindeborg uttryckte det: "Jörgen Persson - du är underbar!" Efter åttondelsfinalen igår ringde jag min far för att informera om Perssons seger, men jag råkade så klart säga fel...

Jag: Såg du Göran Persson?
Pappa: Näe.
Jag: Han gick vidare till kvartsfinal!
Pappa: Jaså? Hur gick det för Bildt då? Blev han utslagen mot Pagrotsky?

Ha. Ha. Ha.

Lade någon annan märke till att kroaten som Persson besegrade i kvarten hade tics? Semifinal inatt. Mot världsettan. Jag och Staffan Lindeborg ryser.

Kommentarer

Postat av: Emelie (Johannas)

Publicerad 2008-08-22 23:01:33

Finns det nån mer irriterande kommetentator än Staffan Lindeborg?! Skona oss från honom SVT! =) Varför la du av J-O? VARFÖR? VARFÖR? VARFÖR? Spelet förbättras succesivt, det är en positiv trend i matchen. Hur många gånger fick vi höra det? =) Haha...muteknappen är nära när Staffan drar igång =)

Postat av: Britta

Publicerad 2008-08-23 22:17:45

om något helt annat...

Vill se mer bilder på pixbox!!!!!

(Ja, Polly har gjort mig till en bloggläsare...)



/britta

Postat av: Idha

Publicerad 2008-08-24 14:43:26

Varför la du av J-O? VARFÖR? VARFÖR? VARFÖR? är det ROLIGASTE jag har hört på länge. Lindeborg är en fröjd. Britta: Vi jobbar på det!

Postat av: Pär ex-katoliken

Publicerad 2008-08-25 22:36:50

Hej Idha!

Grattis till barn, vigsel osv! Är på väg åt samma håll själv. I november föds vårat barn, om allt går som det ska. Var finns familjen Karlsson nuförtiden?

/Pär (som det går att maila till om man använder det ovanliga [email protected])

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2008-08-26 17:30:05

Grattis Pär! Så roligt att fler ur gymnasiegänget skaffar barn. Lägg ut lite bilder på underverket i november så vi får beundra henne/honom.



Stora kramar/ Tamara

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela