Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Julbord

Publicerad 2008-12-18 02:29:38 i Listor/utmaningar,

Ikväll har jag ätit jättegott julbord på Schlosset. När vi kom hem gick Isak och lade sig eftersom han börjar 07.00 imorgon. Själv har jag druckit en liter te och kan därför inte sova. Lika bra att utmana!

4 av mina favoritprogram på TV
Mia och Klara (säsongsstart 25/1)
Vänner
IDOL
Parlamentet
(Obs: Jag ser typ aldrig på TV längre. TV är så jävla 1990 eller 1960 eller något.)

4 saker jag gjorde igår
Bytte bajsblöjor
Läste fina julkort
Drack glögg
Såg början av Titanic

4 saker som jag ser fram emot
Julafton
2009
Pollys första steg
Pollys första ord

4 av mina favoritrestauranger
Chez Laurette
Garaget
Lottas
Gandhi

4 saker på min önskelista
Att Pollys tänder tittar ut snart
Ett fast lärarjobb
En vit jul
Mer än fem timmars sammanhängande sömn

4 personer jag utmanar:
Syrran (Liqu)
Samantha (Morrfan)
Anna (Äneth)
Tamara (Textuelle)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela