Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Känd från tidningen

Publicerad 2008-12-08 15:23:00 i Isak, Jul, På stan, Saxel, Vänner,

Efter julbak hela lördagen med Saxel och födelsedagsfirande för Isak hela dagen igår känner jag mig nästan bakis denna måndag. Jag och Tamara har sprungit på stan hela eftermiddagen och försökt hitta julklappar till diverse folk. Vissa inom kyrkan, andra utom kyrkan.

Dagen slutade med att jag blev intervjuad av VK. Håll utkik, VK-prenumeranter. Jag kommer eventuellt att svara på "Dagens fråga" någon av de närmaste dagarna. Faktum är att jag redan har svarat, men det är inte bestämt vilken dag just den frågan ska vara frågan för dagen. Oh well. Jag har mössfrisyr och är osminkad på fotot, så bli inte rädda. Någon måste ju stå för det naturliga här i världen.


Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela