Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Mutter

Publicerad 2008-12-12 07:54:33 i Arg!,

Och inte mutter som i skruvmutter. Inte heller mutter som i morsa på utrikiska. (The language spoken by an evil, evil man called Adolf.) Utan mutter som i: ISAK LIGGER PÅ 80 PROCENT AV SÄNGEN. JAG OCH POLLY HAR DELAT PÅ RESTEN. TILLS JAG GAV UPP. JAG HAR INTE SOVIT SEDAN 05.00. POLLY HAR ÄTIT TRE GÅNGER MELLAN 01 OCH 05. JAG ÄR PIGG. JAG ÄR GLAD. JAG ÄR TREVLIG. IT'S WONDERFUL TO WAKE UP IN THE MORNING.

Ikväll hejar jag på Kevin.

Kommentarer

Postat av: Barbro Binda

Publicerad 2008-12-12 16:47:28

Ja, nog fick Isak straff nog genom att gå med barnvagnen genom halva stan i det här usla föret!



Jag ska då heja på Isak ikväll!

(Puss också på Mutter och Polly!)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela